אשת התקשורת נפרדת ומספרת על החובות הכלכליים שהיו חלק מחייה

מעיין אדם נפרדה מפקידה כחברת פאנל בתכנית הבוקר של קשת 12, וחשפה את הסיפור שהביא אותה לטלוויזיה: "באתי לטסט הזה כדי לשרוד כלכלית את החודש. זו האמת. יצאתי משם וכל מה שרציתי זה לבוא גם למחרת. וכך היה, לא חזרתי לרדיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/22 18:21 ה בחשון התשפג

אשת התקשורת נפרדת ומספרת על החובות הכלכליים שהיו חלק מחייה
מעיין אדם , צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

לפני קצת יותר מארבע שנים מעיין אדם, אשת תקשורת והדוברת של מירי רגב לשעבר, קיבלה עונש והושתה ליומיים מתוכנית הרדיו שהנחתה, מהסיבה שלא התעוררה בבוקר. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה בעל 270 אלף עוקבים, חשפה אדם את הקשיים שעברה באותה תקופה.

 

"אני מודה בזה כאן לראשונה - לא הייתה לי כוונה לעזוב את המשרה ברדיו"

"הבושה העצומה לא הייתה המרכיב המרכזי באירוע", החלה מעיין לפרט, "אם כי העובדה שלא אקבל שכר עבור היומיים האלו. זו הייתה תקופה כלכלית חשוכה מאוד עבורי. התפרנסתי פחות משכר מינימום, בקושי הצלחתי לשלם שכר דירה, החובות נצברו ונבהלתי כי יומיים עבודה זה קניות לשבוע בסופר".

אשת התקשורת כתבה כי נזכרה שחודש לפני האירוע, התקשרו אליה מתכנית הבוקר של קשת, בהנחיית ניב רסקין, והציעו לה לעשות לי טסט לפאנל, ואם תתאים תוכל להשתבץ בו בקביעות. "אני מודה בזה כאן לראשונה - לא הייתה לי כוונה לעזוב את המשרה ברדיו אבל זכרתי שהציעו לשלם עבור הטסט הזה, והרי לי פתרון טוב להשלמת הכנסה ביומיים האלו".

"באתי לטסט הזה כדי לשרוד כלכלית את החודש. זו האמת. יצאתי משם וכל מה שרציתי זה לבוא גם למחרת. וכך היה, לא חזרתי לרדיו. התאהבתי במקום הזה, בטלוויזיה, באנשים, ובהשפעה המטורפת שהבמה של קשת מציעה".

"תודה לקשת שנתנו לי חופש ביטוי מוחלט וגיבוי גם כשדברים שאמרתי עשו רעידת אדמה"

בסיום דבריה הודתה מעיין אדם לרסקין והצוות: "מעל הכל: ניב רסקין - שכל המחמאות שבעולם לא יוכלו לתאר את האיש הזה עבורי. הוא נלחם עלי, האמין בי, קידם, עודד ודחף בכל כוחו. הוא לימד אותי כל מה שאני יודעת על טלוויזיה ובעיקר - איך להתנהג לאנשים בתעשייה הזו. הוא מורה לקולגיאליות, מקצוענות, יחסי אנוש ושאיפה מטורפת למצוינות".

"תודה שנתת לי קן וכנפיים, ולכל חבריי לפאנל והפקת התכנית - היה פשוט כיף לשתות אתכם קפה בבוקר. תודה לקשת שנתנו לי חופש ביטוי מוחלט וגיבוי גם כשדברים שאמרתי עשו פה רעידת אדמה. בסוף 'אדם צריך שתהיה לו מילה, קצת מקום בעולם, אהבה לא נשכחת'. ואין משפט מדויק יותר לתאר את מה שהעניקו לי השנים האלו בחדשות הבוקר. אני אוהבת אתכם ואסירת תודה".