עדן הראל רומנטית: "מזל טוב לאהוב ליבי"

כוכבת האינסטגרם ומגישת הטלוויזיה החוזרת בתשובה סיפרה להמוני העוקבים ברשת מה היא מאחלת לבעלה ואבי ילדיה, עודד מנשה, "תודה שאתה איתי. תודה לשם שהוריד אותך לעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/22 16:26 יז בתשרי התשפג

עדן הראל רומנטית: "מזל טוב לאהוב ליבי"
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: טל עבודי

ימי חג הסוכות העליזים הם הזדמנות מצוינת למנוחה ובילויים עם בני המשפחה, כמו גם טעינה בכוחות מחודשים. אולם, עבור צמד מגישי הטלוויזיה המוכרים, יש גם חגיגה נוספת. מגישת הטלוויזיה החוזרת בתשובה, עדן הראל, נוהגת לשתף את העוקבים ברשת החברתית ברגעים מחייה האישיים, ובסיפורים מחיי היומיום שרלוונטיים לכל אמא שגם לה יש ששה ילדים. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היום (ד'), היא כתבה ברכה אוהבת לבעלה, עודד מנשה, שחוגג יום הולדת. 

"מזל טוב לאהוב ליבי, החבר הכי טוב שלי, האיש שהוא מתנה לא רק לי, לכל העולם! מאחלת לך את כל השמחה, האושר, הנחת, העושר, יצירתיות, וגאולה שלמה. אני אוהבת אותך. מילים לא מסבירות מספיק את הקיום שלך בנפשי בנשמתי בכל כולי. תודה שאתה איתי. תודה לשם שהוריד אותך לעולם. שנמשיך לצחוק לאהוב וליהנות".  

צמד מגישי הטלוויזיה שחזרו בתשובה מגדלים יחד את ששת ילדיהם, כאשר הבכור הוא בנה של עדן מנישואיה הקודמים ואף לאחרונה חגגו 15 שנות נישואין. השניים, שהכירו במסגרת עבודתם בטלוויזיה חזרו בתשובה, ומאז הם מעבירים סדנאות והרצאות בנושא זוגיות, כמו גם מופע שבו הם מספרים את סיפור חייהם. בחשבון האינסטגרם שלה המונה למעלה ממאה אלף עוקבים עדן משתפת את שיעור התורה השבועי שהיא מעבירה, בנוסף לסרטונים בנושא זוגיות וחיזוק הקשר.