עדן הראל חושפת: זאת הסיבה שאני לא מוחקת את הקעקועים

מגישת הטלוויזיה לשעבר עם העבר הפרוע מגלה כי ילדיה הדתיים יודעים הכל על התקופה החילונית שלה: "אני לא מאמינה בלמחוק את מה שהיינו ולייצר איזו דמות חדשה" | וגם: הספר של מיכה גודמן שגרם לה להסיר עוקב מכולם

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/22 18:08 כג באלול התשפב

עדן הראל חושפת: זאת הסיבה שאני לא מוחקת את הקעקועים
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: צילום:אסנת רום, יח"צ

הזוג הפוטוגני והחוזר בתשובה עדן הראל ועודד מנשה התחתנו בשנת 2007, וכיום הם מתגוררים ברעננה ולהם חמישה ילדים משותפים. מגישת הטלוויזיה שיתפה בראיון למוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות על דרך החינוך שלה וחשיפת הילדים לעבר החילוני שלה, ובין היתר היא חשפה גם מדוע היא לא מסירה את הקעקועים שלה.

"הם יודעים הכל"

"הם יודעים הכל, איפה הייתי, מה עשיתי, איך נראיתי, הקרחות, הקעקועים, הטיסות, בונו, והם ראו כמה קטעים שלי מה־MTV, עם קרחת וגופיית בטן, והם יודעים שאמא היא בעלת תשובה ואין מה להחביא", היא מספרת. "לא ספרתי בפרטי פרטים, יש דברים שאמא לא הייתה רוצה לספר לבתה בלי קשר לדת, אבל שום דבר לא מוסתר".

היא מסבירה: "אני לא מאמינה בלמחוק את מה שהיינו ולייצר איזו דמות חדשה של 'עכשיו אני חרדית צנועה וסגורה'. אפשר להסתיר משהו בימינו? הכל מתגלה בקליק על המחשב, אז עדיף שהם יקבלו את המידע ממני. זו הסיבה שאני לא מורידה את הקעקועים. אני לא מאמינה בלמחוק את מי שהיינו. אמרתי לקדוש ברוך הוא 'אני באה עם כל העבר שלי, עם כל הג'יפה והבלגן'. וזהו, דף חדש".

הספר של מיכה גודמן שגרם לה להסיר עוקב מכולם

כזכור, לפני כארבעה חודשים פרסמה הראל פוסט באינסטגרם ובו הודיעה כי היא מסירה עוקב מכולם. בראיון היא הסבירה:  "רציתי לצאת לחופשי, נמאס לי לגלול חיים של אנשים אחרים. יש לי שישה ילדים, מגיל חמש עד 19 ,זה מנעד שמחייב אותי להחליף המון כובעים. לפני דקה הייתי ליצנית חמודה שהצחיקה את הקטן ובעוד דקה אתחיל לנהל שיחת עומק עם הבכור, שהוא תלמיד ישיבה. זה ג'נגול תמידי ואינסופי, והרגשתי שהרשתות החברתיות פשוט שותות אותי".

אפליקציית אינסטגרם

אפליקציית אינסטגרם. הרשתות שותות אותי | צילום: shutterstock

היא הוסיפה: "קראתי ספר מדהים, 'מהפכת הקשב' של מיכה גודמן, ונתקלתי במשפט שטילטל אותי. 'לקחו לנו את הרגעים של הבין לבין'. פעם, כשחיכיתי לרופא השיניים, ניצלתי את הזמן למחשבות, לדפדוף בעיתונים או לשיחות עם אנשים. היום זה כבר לא קורה. אנשים מחכים דקה למעלית - וכולם בסלולרי. אז החלטתי לפרוש מהמשחק, אני רוצה להיות נוכחת בחיים שלי כאן ועכשיו".