האושיה החרדית חושפת הריון נוסף ומבקשת את עזרתכם במציאת רכב גדול

המשפיענית ואשת התקשורת החרדית יעל צין החליטה לשתף את עשרות אלפי עוקביה באינסטגרם בהריון הנוסף: "שנה חדשה ובשורה חדשה, מודה לריבונו של עולם על הניסים והחסדים שעושה עמנו בכל רגע ורגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/22 20:58 יג בתשרי התשפג

האושיה החרדית חושפת הריון נוסף ומבקשת את עזרתכם במציאת רכב גדול
יעל צין, צילום: חיה בנדר

אשת התקשורת ומנחת הטלוויזיה החרדית, יעל צין, חשפה בפני עוקביה באינסטגרם הריון נוסף, ובני הזוג מתכוננים לילדם הרביעי: "אחרי שאתם כבר חופרים לי תקופה ובצדק... החלטתי ביום שישי האחרון לשלוף מתא הכפפות ברכב את השלט המאובק מלפני כמעט שלוש שנים... 'תינוק ברכב', כי בעז"ה יתברך תינוק חדש בדרך".

צין המשיכה וכתבה בהתרגשות: "שנה חדשה ובשורה חדשה, מודה לריבונו של עולם על הניסים והחסדים שעושה עמנו בכל רגע ורגע". 

לסיום ביקשה את עזרת העוקבים עשרות אלפי העוקבים שלה במציאת רכב חדש ומתאים למשפחה בת שש נפשות: "זו הזדמנות טובה לקראת הילד הארבע לחפש כבר רכב 4×4! המלצות יתקבלו בברכה". 

"הכי בסטייל והכי אותנטי"

בחודש שעבר, האושיה החרדית לקחה חלק בסדרת האוכל האהובה "בואו לאכול איתי", ובשיחה עם חדשות כיפה סיכמה כי מדובר היה בחוויה מוצלחת במיוחד. "אין ספק שדרך המסך אנשים חוו את האוכל הכשר למהדרין באופן מיטבי, ומדובר במשהו שטרם נראה בפריים טיים הישראלי". לדבריה, כל המשתתפים חתמו על כך שהאוכל אכן בכשרות מובחרת, ובנוסף, הכשירו את המטבח ואף הטבילו כלים, "נהניתי להכין אוכל יהודי אמיתי, הכי בסטייל והכי אותנטי".