נבחרו המחליפים של טלי מורנו ברצועת הבוקר של גל"צ

העיתונאים יניר קוזין וחן ליברמן יגישו את רצועת הבוקר של התחנה הצה"לית במתכונת מתחלפת לצידו של ספי עובדיה | יחליפו את טלי מורנו שתעבור להגיש את מהדורת השבת בכאן 11

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/22 16:14 ה באב התשפב

נבחרו המחליפים של טלי מורנו ברצועת הבוקר של גל"צ
גלי צה"ל, צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

העיתונאים יניר קוזין וחן ליברמן יגישו את רצועת הבוקר 08:00-10:00 במתכונת מתחלפת, לצידו של ספי עובדיה. השניים יחליפו את טלי מורנו שתעבור להגיש את מהדורת חדשות השבת בכאן 11 לאחר חמישה חודשים בלבד כמגישת רצועת הבוקר. למורנו קדם העיתונאי הסרוג ישי שנרב.


 
יניר קוזין, הכתב המדיני של גלי צה״ל החל את דרכו בתחנה ב-2019 וכיהן כראש התחום הפוליטי. בחודש מרץ השנה הוא החל להגיש את יומן סיכום השבוע של גל"צ המשודר בימי חמישי מ-17:00 עד 19:00, לצידו של ישי שנרב. קודם לכן כיהן ככתב מדיני במעריב וככתב ומגיש בערוץ הכנסת. לאחרונה עמד מאחורי שורת חשיפות, ביניהן ניסיונותיו של ראש הממשלה יאיר לפיד למנוע את משבר הסוכנות מול רוסיה ואיומיה לכאורה של חברה הכנסת עידית סילמן על חבר הכנסת ניר אורבך.

חן ליברמן, החלה את דרכה העיתונאית כחיילת בדסק החוץ של גלי צה"ל. במשך כעשור הייתה כתבת, ראש דסק תרבות ומגישה בחברת החדשות של ערוץ 10 (כיום חדשות 13) וכתבת תחקירים במערכת "המקור". בתחילת השנה הצטרפה למערכת "עובדה" בקשת 12.

ספי עובדיה

ספי עובדיה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גלית אלטשטיין, מ"מ מפקדת גל"צ מסרה: ״אני שמחה לצרף את חן ויניר לנבחרת המגישים של גלי צה״ל. יניר הוא מהעיתונאים הבולטים בתחנה, וחן חוזרת לגלי צה״ל אחרי שנים ארוכות של עשייה עיתונאית איכותית בטלויזיה בעולמות התרבות, החדשות והתחקירים. אין לי ספק שכישוריהם העיתונאיים המקצועיים יתרמו רבות לשידורי גלצ ולמאזיניה״.