דגל פלשתין במרכז תל אביב: "הנשיא ביידן ברוך הבא לשתי המדינות"

תנועת השמאל "שלום עכשיו" ארגנה קבלת פנים לנשיא ארצות הברית שינחת בישראל ביום רביעי, ותלתה שלט ענק: "לאחר שלפיד שוחח עם אבו מאזן, ועם מנהיגי האזור, הצעד המתבקש הבא הוא פתיחת משא ומתן"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/07/22 09:22 יב בתמוז התשפב

דגל פלשתין במרכז תל אביב: "הנשיא ביידן ברוך הבא לשתי המדינות"
השלט שנתלה בתל אביב, צילום: שלום עכשיו

תנועת השמאל "שלום עכשיו" תלתה הבוקר (ב') שלט ענק במרכז תל אביב עם דגלי ישראל ופלשתין ועל רקע הדגלים הכיתוב "הנשיא ביידן, ברוך הבא לשתי המדינות שאנחנו הכי אוהבים". ביידן צפוי לנחות בארץ בשעות אחר הצהריים של יום רביעי.

בתנועה אמרו הבוקר כי "אנחנו מקבלים בברכה את הנשיא ביידן, ידיד אמת של ישראל, ומודים לו על מאמציו לקידום האינטרסים ולחיזוק עוצמתה של ישראל". בתנועה הסבירו כי השלט שנתלה הוא תזכורת לביידן, תומך נלהב של שתי המדינות, "כי מדינה פלשתינית היא אינטרס בראש ובראשונה שלנו, הישראלים, וכי אין ולא יהיה עתיד טוב לאזור בלי שלום עם שכנינו הפלשתינים".

עוד אמרו בשלום עכשיו: "כל זמן הוא זמן טוב לעשות את הדבר הנכון למדינת ישראל, ולאחר שלפיד שוחח עם אבו מאזן, ועם מנהיגי האזור, הצעד המתבקש הבא הוא פתיחת משא ומתן. אדוני הנשיא, ברוך הבא לשתי המדינות האהובות עלינו, זה הזמן שלך לפעול יחד עם שני המנהיגים כדי להפוך את החזון למציאות".

השלט שנתלה בתל אביב:

אתמול, בפתח דבריו בישיבת הממשלה, דיבר לפיד על ביקורו של ג'ו ביידן בישראל. "אנחנו בפתחו של שבוע היסטורי. ביום רביעי ינחת כאן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, אחד מטובי הידידים שהיו לישראל מעודה בפוליטיקה האמריקאית ומי שאמר על עצמו: 'לא צריך להיות יהודי כדי להיות ציוני. אני ציוני'".