האתגר הבא של שולי רנד: "מת לדבר על זה - לא יכול"

הזמר המצליח שהוציא לפני מספר חודשים אלבום משותף עם הזמר עמיר בניון, מתכונן בימים אלה לאתגר חדש: מראיין | בשלב זה לא ידועים פרטים רבים: "זה סודי, עוד לא יכול לדבר על זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/22 10:07 ד בתמוז התשפב

האתגר הבא של שולי רנד: "מת לדבר על זה - לא יכול"
שולי רנד בכיסא המראיין, צילום: צילום מסך

הזמר והיוצר שולי רנד עסוק בימים אלו בסבב הופעות הקיץ שלו ברחבי הארץ, והבוקר (א') נודע כי הוא מתכנן הפתעה נוספת. בקרוב תעלה סדרת רשת, והפעם השחקן שזכה בשני פרסי אופיר יחליף תפקידים ויגלם את תפקיד המראיין. בפרויקט חדש של סרטונים בני כמה דקות הוא ישב עם אמנים נבחרים, ביניהם אביב אלוש, קובי אפללו ושלומי שבת, וישוחח איתם על יהדות, אמונה וקריירה. 

"אני מת לדבר על זה", הוא אומר בתיעוד מחדר הצילומים, "אבל זה סוד. אני עוד לא יכול. אני יכול רק להגיד שזו זכות מאוד גדולה להיות שותף לדבר כזה. מת לדבר על זה, לא יכול. בקרוב". 

רק לאחרונה סיפר רנד על השנה הראשונה לנישואין עם אשת הטלוויזיה צופית גרנט. בראיון לניב רסקין בחדשות הבוקר של קשת 12. כאשר נשאל מה שלום צופית השיב, "אני מאושר, אפשר שלא? יש מושג שנקרא שנה ראשונה, יש חוקיות אצל חתן בשנה ראשונה. הוא צריך להיות הרבה בבית, צריך לבנות". בהמשך התייחס הזמר לפרויקט שביצע עם עמיר בניון, "גיליתי מחדש". "זה פרויקט עם היסטוריה של 15 שנה, הוצאנו אלבום עם שירים של עמיר שהוא כתב ואני שר, והשיר הזה ממש חיכה שאוכל לשיר אותו לצוף, לאשתי, בחתונה, לכל דבר יש עת, לא סתם חיכיתי".