נרקיס נתקעה בלי בייביסיטר להופעה והלכה על פתרון מפתיע

הזמרת נרקיס סיפרה כי לקראת ההופעה במיני ישראל בחמישי האחרון היא נתקעה בלי בייביסיטר, והחליטה לקחת אותם איתה "במקום שמישהי אחת תשמור לי עליהם, הבאתי אותם למיני ישראל ואלף איש שמרו לי עליהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/22 12:51 כג בסיון התשפב

נרקיס נתקעה בלי בייביסיטר להופעה והלכה על פתרון מפתיע
נרקיס, צילום: אלירן אביטל

הזמרת המצליחה נרקיס לא עוצרת מול שום אתגר, אחרי שהוציאה את  השיר "מלכה" , הזמרת ממשיכה בסיבוב ההופעות שלה, ומוכיחה ששום דבר לא יעצור אותה. נרקיס, שבנוסף לטייטלים הרבים שלה היא גם אם חד הורית לשני ילדים בעשור הראשון לחיהם, צריכה ללהטט בין ההורות לבין הקריירה,  כך שכמו כולנו גם היא צריכה לדאוג להם לבייביסיטר בזמן שהיא יוצאת להופיע. אך לא תמיד זה הולך חלק. לפחות לא כמו במקרה הזה. 

נרקיס: רגע לפני ההופעה לא מצאתי בייביסיטר

בפוסט שכתבה באינסטגרם, שיתפה נרקיס את עוקביה שביום חמישי האחרון לקראת הופעה במיני ישראל, היא נתקעה ללא בייביסיטר. הזמרת האהובה  לא ויתרה והחליטה להביא איתה את הילדים להופעה, בפוסט סיכמה את החווויה  "במקום שמישהי אחת תשמור לי עליהם, הבאתי אותם למיני ישראל ואלף איש שמרו לי עליהם", הזמרת סיימה בתודה לילידיה שזרמו עם הסיטואציה וכתבה "תודה לבנים שלי שמכילים את האמא החדשה שלהם שעובדת ויוצרת והם איתי בלב ובנפש"? 

לפוסט המלא: 

"חמישי מתארגנת להופעה, ולא מוצאת בייביסיטר, אמרתי לעצמי שייאלה הילדים שלי והקהל שלי כולנו מחוברים, אז במקום שמישהי אחת תשמור לי עליהם, הבאתי אותם למיני ישראל ואלף איש שמרו לי עליהם, לא ככה ?! תודה לבנים שלי שמכילים את האמא החדשה שלהם שעובדת ויוצרת והם איתי בלב ובנפש מקדישה את זה למוישי ואליה שלי האורות של חיי אמא שרופה"

יש עוד אלפי נשים שנאלצות להתמודד עם בן זוג שמסרב להניח את העבר מאחור

נרקיס, היא אם לוחמת בכל מה שקשור לילדיה בפוסט שכתבה ביום האישה שיתפה את המאבקים שלה כאם חד הורית, וסיפרה כיצד נאלצת להתמודד מול מערכת המשפט כדי לשמור על ילדיה מהדמות שאמורה להיות הכי מגנה וקרובה לליבם, ומוסיפה כי יש עוד אלפי נשים שנאלצות להתמודד עם בן זוג שמסרב להניח את העבר מאחור. "גם אני עם כל העוצמה שבי וההצלחה שהקב״ה זיכה אותי עדיין מתמודדת מול מערכת המשפט והדין בארץ בכדי לשמור על ילדיי בכדי להגן עליהם אפילו מהדמות שאמורה להיות הכי מגינה וקרובה להם"

האזינו לשיר החדש של נרקיס "מלכה"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן