עיתונאית ישראל היום נגד העורך הסרוג: "שחט את המאמרים שלי"

קרוליין גליק במתקפה חריפה נגד עומר לחמנוביץ'. גליק, בעלת טור בעיתון, טוענת שפוטרה ומעלה האשמות חריפות נגד העורך: "כאשר הייתה לי ידיעה בלעדית עומר אסר עליי לפרסם אותה, הוא חיבל בעיתון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/22 10:17 כג בסיון התשפב

עיתונאית ישראל היום נגד העורך הסרוג: "שחט את המאמרים שלי"
גליק. "פחדתי לפתוח את המוסף", צילום: Gershon Elinson/Flash90

תחת הכותרת "למה כבר לא תקראו אותי בישראל היום", עיתונאית ישראל היום קרוליין גליק בכתב אישום חריף נגד העיתון והעורך הראשי הסרוג עומר לחמנוביץ'. היא חושפת כי היא פוטרה בשל הזיהוי החדש של העיתון כבנטון, ומאשימה את הימין בחוסר יכולת לשלוט.

לחמנוביץ' פיטר אותי

היא פתחה: "ישראל היום השתנה. אין שום דבר יוצא דופן ואין שום פסול בכך שלעיתון בישראל יש זהות פוליטית ואידיאולוגית שהוא מקדם בדיווחיו. במצב שבו העיתון נע שמאלה כאשר אני נשארתי בימין, כבר לא הייתי רצויה בישראל היום. ועל כן, לחמנוביץ' פיטר אותי".

 

"כשהגעתי לישראל היום, עומר היה עורך המוסף האקטואלי ישראל השבוע בו כתבתי עד יום חמישי האחרון", סיפרה על יחסיה עם העורך. "עומר אסר עליי לכתוב על מערכת המשפט. סתימת פי בנושא המשפטי הגיעה לרמת האבסורד שכאשר הייתה לי ידיעה בלעדית עומר אסר עליי לפרסם אותה. כאשר בועז שמע ממני על העניין, הוא התפוצץ, אבל לא פיטר את עומר. פשוט פרסמתי את המאמר כעבור שבוע. גם על פוליטיקה עומר אסר עליי לכתוב".

לחמנוביץ

לחמנוביץ'. תחת מתקפה צילום: אבי שומן

"חשבתי שאני הוזה"

גליק הפגועה המשיכה בפוסט הזועם: "מעבר להגבלת החופש העיתונאית שלי, עומר גם שחט את המאמרים שלי. ביחד עם סגנו עומרי לבנה, שמתגאה בהיותו מצביע מרצ, במקום לנקות את המאמרים שלי משגיאות כתיב ודקדוק, הם השתדלו לנקות אותם ביעילות בקידום דעותיי הימניות תוך הכנסת טעויות ושגיאות. לא האמנתי בהתחלה, חשבתי שאני הוזה. אבל זה הגיע למצב שפחדתי לפתוח את המוסף ביום שישי".

לסיום כתבה גליק: "עומר לא רק השתיק אותי, הוא גם חיבל בעיתון. ובתמורה, הוא ירש את משרת העורך הראשי. אני פוטרתי. קוראיי היקרים, אם אנחנו באמת רוצים לממש את החזון הציוני, ולהבטיח את עתידנו כאן על אדמת המולדת שלנו, אנחנו צריכים ללמוד לשלוט, לבנות מוסדות, ולאייש אותם עם שותפים לדרך".