חנן בן ארי התנזר ממוזיקה למשך שנה וזאת הסיבה

הזמר והיוצר שלא מפסיק להופיע שיתף את הגולשים ברשת החברתית בשיר חדש ומסתורי שיצא בקרוב, וגם סיפר עם איזה יוצר שכבר הלך לעולמו היה רוצה לשתף פעולה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/22 08:46 ד בסיון התשפב

חנן בן ארי התנזר ממוזיקה למשך שנה וזאת הסיבה
חנן בן ארי , צילום: Yossi Aloni/Flash90

סוף השבוע הגיע ורובנו מנצלים את הזמן הפנוי כדי להירגע משגרת היומיום. כך גם הזמר והיוצר האהוב חנן בן ארי, שהתפנה אמש (ה') לרצף שאלות ותשובות מהגולשים באינסטגרם, ובמענה לשאלה הפשוטה איך הוא מרגיש השיב ברוגע, "יושב עם חברים טובים, שותה תה ומבסוט מהחיים". 

בן ארי: ״בגיל 14 התנזרתי ממוסיקה למשך שנה חשבתי שזו הדרך להיות מקורי״

במענה לשאלה עם איזה יוצר, חי או מת, היה בוחר לשתף פעולה בימים אלו השיב: "חי- רביד פלוטניק, מת- ר' שלמה קרליבך זצ"ל". בנוסף, הגולשים התעניינו לדעת האם יצאו שירים חדשים בקרוב ועל כך השיב חנן במסתוריות ובמילה אחת, "חנניה". כזכור, לאחרונה חשף היוצר את הרקע לשם הייחודי וסיפר, "נולדתי חנן (על שם סבא חנניה ז"ל), ועד לא מזמן כולם קראו לי חנן, אבל בשנים האחרונות החברים הקרובים קוראים לי חנניה ואני עף על זה". 

גולש אחר, שככל הנראה כיוון לתשובה מסוימת, ביקש לדעת האם בעבר התנזר בן ארי ממוזיקה והופתע לגלות כי התשובה חיוביות. "בגיל 14 התנזרתי ממוזיקה במשך שנה. חשבתי שזו הדרך היחידה להיות מקורי, לא להיות דומה לכלום. אחר כך במשך שנתיים התהפכתי והתחלתי להקשיב לכמה שיותר סגנונות ואמנים. שמח בזה ובזה".