אחרי חנן בן ארי גם אדיר מילר מזהיר: "זה שוד לאור יום"

אדיר מילר מצטרף לחנן בן ארי ויוצא נגד הספסרים שמוכרים כרטיסים להופעות שלהם במחירים מופקעים, וקורא לציבור שלא לרכוש כרטיסים אם זה לא באתר הרשמי "אל תקנו זה עושק! שוד לאור יום!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/22 18:15 כח באייר התשפב

אחרי חנן בן ארי גם אדיר מילר מזהיר: "זה שוד לאור יום"
מילר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

טרנד ההונאות והספסרות בהופעות לסלבס המבוקשים בישראל, גורם לאמני ישראל לנקוט יוזמה ולהזהיר את המעריצים שלא ליפול בפח, אחרי שהבוקר (א) הזמר הסרוג חנן בן ארי יצא בקריאה למעריצים שלא לרכוש כרטיסים אם זה לא באתרים הרשמיים, גם הסטנדאפיסט אדיר מילר יוצא בקריאה למעריציו - אל תקנו כרטיס להופעה שלי אם זה יותר יקר מ-140 שקל אחרת זאת הונאה.

דבריו של מילר באים אחרי שלטענתו פגש חייל שהתלונן בפניו על כך שכרטיס להופעה שלו עלה לו 650 שקל, מילר ההמום ביקש לראות את הכרטיס והבין כי מדובר בספסרים אשר גובים מחירים מופקעים על כרטיסים להופעה שלו ואמר שמדובר במחירים מופקעים לא הגיוניים ולא מוסריים.  

"כל מי שמבקש מכם יותר מ 140 שקל לכרטיס להופעה שלי הוא נוכל"

בסרטון שפרסם בפייסבוק שלו אמר מילר "שלום לכולם הסרטון הפעם הוא לא הומוסריטי אבל חשוב  לפני כמה ימים אני ככה הולך לי ברחוב, וניגש אלי חייל חמוד ואומר לי "אדיר מילר, אני חולה עליך אבל 650 כרטיס זה קצת מוגזם לא?" אמרתי לו "650 שקל לכרטיס להופעה של מי? אמר לי, שלך! מחיר להופעה שלך זה 650 שקל. אמרתי לו ניראה לך? בחיים לא! נראה לי עקצו אותך, איפה אתה משרת ביחידת עוקץ? 

אדיר מילר: "אל תקנו זה עושק! שוד לאור יום!"

מילר מספר שהחייל הראה לו את הכרטיס שעולה 650 שקלים "ואז הוא הוציא לי את הכרטיס ואני רואה "אדיר מילר הופעה 650 שקל " מסתבר שיש אתר של ספסרים שמוכרים כרטיסים להופעה שלי במחירים מופקעים, לא הגיוניים, לא מוסריים. 

מילר סיים את הסרטון בפניה לקהל " אני פונה אליכם קהל יקר ואהוב שלי מחיר לכרטיס להופעה שלי הוא 140 שלקל לא יותר! תחפשו את האתרים הרשמיים כל מי שמבקש מכם יותר מ 140 שקל לכרטיס להופעה שלי זה ספסר זה, זה נוכל, אל תקנו זה עושק! שוד לאור יום!  140 שקל לא יותר. 

חנן בן ארי: "אין לרכוש כרטיסים בשום מקום למעט בלינק הרשמי"

מוקדם יותר הבוקר (א) הזמר חנן בן ארי פנה אף הוא  בעמוד הפייסבוק  שלו למעריציו בעקבות דיווחים על כך שכרטיסים מזוייפים שלו נמכרים לאנשים תמימים וכתב  "שבוע טוב אהובים, לאור פניות על למעריציו בעקבות רכישת כרטיסים מזוייפים באמצעות אתרים לא מורשים, אנחנו מתריאים שאין לרכוש כרטיסים בשום מקום למעט בלינק הרשמי. לצערנו לא מעט אנשים רכשו דרך ספסרים ונעקצו. אז שימו לב " 

העונה הרביעית של צומת מילר צפויה להיות האחרונה 

אדיר מילר עלה לכותרות בשבוע שעבר לאחר דיווחים על כך שהעונה הרביעית של "צומת מילר", אותה יצר וביים אדיר מילר ומשודרת בימים אלו, צפויה להיות העונה האחרונה של הסדרה, כך הודיע מילר לאחרונה לקשת 12. מילר ציין מול בכירי הערוץ כי הוא מרגיש שזהו הזמן הנכון לסיים את הסדרה. יחד עם זאת, לאור הצלחת הסדרה, בערוץ מנסים לשנות את החלטתו של אדיר ולשכנעו להמשיך לעונה נוספת.