נטלי דדון על ההתקרבות הרוחנית: "יש לי דרך ארוכה עד שאגיע אל היעד"

הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית האינסטגרם נטלי דדון מרבה לשתף בתהליך שהיא עוברת לאחרונה בו היא לומדת את ספר התניא ומתחברת לרוחניות שבה "רק שצללתי ללימודי התניא הכל התיישב במקום"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 21/03/22 10:34 יח באדר ב'

נטלי דדון על ההתקרבות הרוחנית: "יש לי דרך ארוכה עד שאגיע אל היעד"
נטלי דדון , צילום: Shlomi Cohen/Flash90

נטלי דדון, דוגמנית ואשת עסקים לאחרונה מרבה לשתף את עוקביה בתהליך הרוחני שהיא עוברת, בדגש על לימוד של ספר התניא, וכך היא כותבת בחשבון האינסטגרם שלה

"חזרה לאורות: אומרים על התניא הדרך הקצרה הארוכה, זהו הקו הישיר והפשוט ביותר בין שתי נקודות, אך לא בהכרח הדרך הבטוחה ביותר לעיתים היא מובילה למבוי סתום. בדרך הקצרה והארוכה אדם עשוי לנצח קרב אחר קרב, אך הניצחון לעולם אינו מוחלט ויום המחרת יביא איתו מבחן נוסף במלחמת החיים. הדרך הארוכה והקצרה היא לא פשוטה. מפותלת, תלולה, מעייפת וארוכה, מאוד ארוכה. היא מלאה בעליות ומורדות, מכשולים וקושי, היא דורשת מאמץ, עבודה ומרץ. "

זו עבודה יום יומית שאין בה פשרות והיא ללא ספק מלאה ברגעי תסכול

דדון מוסיפה בפוסט לשתף במסקנות מהשיעורים בהם היא משתתפת וכותבת "לשבת שיעור אחרי שיעור, בריכוז, בלמידת שפה חדשה, מושגים חדשים, זו עבודה יום יומית שאין בה פשרות והיא ללא ספק מלאה ברגעי תסכול.. וגם לא משנה כמה התקדמתי אני יודעת שיש לי עוד דרך ארוכה. ואיטית עד שאגיע אל היעד"


 

לפני חודש נשאלה נטלי דדון על ידי עוקביה האם היא חזרה בתשובה, והשיבה: "לא, אני נושמת אמונה פנימית. אני מאמינה ביהדות- 'אנשים חושבים שבשביל רוחניות צריך להרחיק עד למנזר בודהיסטי בהודו. כפי שעשתה בזמנו עדן הראל. אלא שדווקא שם, יהודים רבים מגלים את היהדות במלוא עוצמתה והדרה (מתוך הידברות)' יכולה להעיד על הסקרנות האינסופית שלי שהובילה אותי לקריאת ספרים, מחקרים, הרצאות במשך שנים שכל אלו מדהימים בפני עצמם.

אבל רק כשלקחתי על עצמי ללמוד את המקורות שלי וצללתי ללימודי התניא הכל התיישב במקום- הרוחניות, הפסיכולוגיה, המנטורינג, ההילינג הכלים, ואני רק בהתחלה"