קארין קליינברג מרגשת באינסטגרם: "רוצה לומר לך שלא אדחף אותך להתגייס לקרבי"

רגע לפני שהיא תלד בן בשעה טובה, האושייה הסרוגה קארין קליינברג משתפת בברכה של לעובר: "אני רוצה לומר לך שהסיכוי שלך לאבד חבר בצבא שואף לאפס. אני רוצה להבטיח לך שאתה תלך ללא פחד בארץ ישראל. אני רוצה, אך לא יכולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/22 20:34 ב באייר התשפב

קארין קליינברג מרגשת באינסטגרם: "רוצה לומר לך שלא אדחף אותך להתגייס לקרבי"
צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

לכבוד יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, כוכבת הרשת ההריונית קארין קליינברג מברכת את העובר שלה. "רציתי לספר לך שהיום אנו מציינים את יום הזיכרון, ושאני מקווה שעד שנה הבאה לא נצטרך לציין שמות נוספים", בירכה את בנה לעתיד.

"רציתי לומר לך שכשתגיח לעולם בעזרת ה' לא יהיו עוד מלחמות, מבצעים, מציאות של טילים ואירוח של חיילים שצריכים מנוחה כי יצאו הרגע מעזה. אני רוצה להבטיח לך עולם של שלום ללא הרוגים או נרצחים מעמינו. אני רוצה לומר לך שלא אדחף אותך להתגייס לקרבי על מנת להגן על המולדת שלנו - כי הכל פשוט קסום ושקט כאן".

קליינברג סיימה: "אני רוצה לומר לך שהסיכוי שלך לאבד חבר בצבא שואף לאפס. אני רוצה להבטיח לך שאתה תלך ללא פחד בארץ ישראל. אני רוצה. אך לא יכולה. יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. לנצח אחי אזכור אותך תמיד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן