עמית סגל עושה בדיקת עובדות למתן כהנא: "ניגבתי את הדמעות"

הפרשן הפוליטי הבכיר מתייחס בציניות לסיפור של שר הדתות על תמיכת ראשי הישיבות בממשלה עם מפלגות שמאל, וטוען כי כהנא לוקה בחוסר עקביות: "איפה הייתה ה'אחדות לכתחילה' של כהנא כשהוא קרא להפיל את 'ממשלת השמאל' של גנץ ונתניהו?"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 19/04/22 18:46 יח בניסן התשפב

עמית סגל עושה בדיקת עובדות למתן כהנא: "ניגבתי את הדמעות"
עמית סגל, ניגב את הדמעות מהפוסט של כהנא, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר הדתות מתן כהנא פרסם היום (ג') פוסט בו הוא מגלה כי נפגש עם שני ראשי ישיבות בכירים מהציונות הדתית שתמכו בהקמת ממשלה עם מפלגות השמאל. הפרשן הפוליטי עמית סגל רומז לאי אמינות של הסיפור ומותח ביקורת על חוסר העקביות של כהנא. 

"אחדות לכתחילה", מצטט סגל את הפוסט של שר הדתות ואומר: "מתן כהנא זועק ומצטט רב עלום שם ש'צהל כששמע שאין ממשלת ימין'. כהנא מסביר שחשוב לשתף בשלטון גם את השמאל. לאחר שניגבתי את דמעות ההתרגשות, נזכרתי שדווקא הייתה פה ממשלת אחדות ממש לא מזמן, ואפילו כזו שבה לא היינו במתח אם חלק מחבריה יתמכו בתשלום משכורת לרוצחים", כתב הפרשן הפוליטי הבכיר בהתייחסות לממשלת הליכוד וכחול לבן. 

"מה חשב אז כהנא? הוא זעם ממש", המשיך סגל וצירף סרטון מאותם ימים בו כהנא, חבר האופוזיציה דאז, תקף את מיקי זוהר שיושב עם השמאל בממשלה: "משום מה אז טרם שוחח עם הרב האלמוני, או שטרם השתכנע, או שאין רב כזה. או שאז כהנא לא היה שר אז היה פחות דחוף לקרב את השמאל. איפה הייתה האחדות לכתחילה של כהנא כשהוא קרא להפיל את 'ממשלת השמאל' של גנץ ונתניהו? או כשיצא בחמת זעם נגד האפשרות של ישיבה עם מרצ?".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן