אחרי ששלחה את בנה לגן דתי נטלי דדון חושפת : אני שומרת שבת

הדוגמנית ממשיכה לשתף את העוקבים שלה בתהליך ההתחזקות אותו היא עוברת. "שמרתי שבת שניה, הרגיש לי חשוב בחודש אלול" מנגד היא מציינת את הקונפליט שהיא נמצאת בו כדוגמנית שמצטלמת חשופה: "זאת אני נעה בין קודש לחול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/20 14:50 יז באלול התשפ

אחרי ששלחה את בנה לגן דתי נטלי דדון חושפת : אני שומרת שבת
נטלי דדון , צילום: Shlomi Cohen/Flash90

מתחזקת: הדוגמנית נטלי דדון ממשיכה להפתיע את העוקבים שלה ברשתות החברתיות, על ההתקרבות שלה לדת. לפני שבוע עם פתיחת שנת הלימודים בישרה לכל 730 אלף העוקבים שלה בחשבון האינסטגרם כי היא החליטה לשלוח את בנה, ריף רפאל בן ה-4, לגן טרום חובה דתי, סמוך למקום מגוריה. כעת דדון ממשיכה לחשוף את מערכת היחסים של עם היהדות.  

הדוגמנית נטלי דדון החליטה לשלוח את בנה לגן דתי

"מי אני ומה חשוב באמת? הצניעות שבפנים או שמא העור החשוף הוא שהופך אותנו לפחות טובים" פותחת דדון את הקונפליקט שבחייה. "יש לי הרבה שאלות אליו ואני חפרנית וחוקרת מטבעי ובשיחות איתו אני לא מקבלת את כל התשובות, אבל הוא עונה בדרכו, ובכל כך הרבה רגעים בחיים הוא פשוט היה שם כל כולו , השגחה אלוהית שכזאת. אחרת לא הייתי פה. יש המון הגיון וקסם בסמוי מין העין, יודעת גם את זה. שולפת מהתורה כל כך הרבה חוכמה וערכים שאני משתדלת להשריש לבן שלי".

דדון מוסיפה: "מאז ומתמיד אמביוולנטית שכזאת... בין שיעורי התורה שאני כל כך אוהבת ומצליחה להבין מהם את היופי שבצניעות החיצונית, קשה לי לוותר על עצמי. כן, זה חלק ממני, החלק ההוא שעליו אני לא מתנצלת".  דדון חושפת כי "שמרתי שבת שניה, הרגיש לי חשוב בחודש אלול" ומנגדת לווידוי היא צרפה תמונה בבגד ים. "רשמתי את ריף לגן דתי וחולצות בטן הן עניין שבשגרה אצלי. כזאת אני נעה בין קודש לחול. מוצאת את הטוב שבשני העולמות. יש מכם כאלו הקוראים לזה צביעות ויש את את הדתי לפי דעתי... אני קוראת לזה לחבק את מה שעושה לנו טוב, השתדלות. לאהוב את הבורא ועם זאת את עצמי מבלי לפגוע במכוון באף אדם ופשוט פשוט להיות אדם טוב".