הג'וב היוקרתי שהציעו לשרון אלרעי פרייס

מגפת הקורונה הביאה את ראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרעי פרייס לקדמת הבמה, ומסתבר שעם הפרסום הציבורי מגיעות גם הצעות תעסוקתיות מעניינות | הכל על הג'וב שהוצע אלרעי פרייס ואיך היא הגיבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/22 08:33 יג באדר א'

הג'וב היוקרתי שהציעו לשרון אלרעי פרייס
אלרעי פרייס, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הדוקטור שרון אלרעי פרייס הפכה לאחד השמות הכי מזוהים בישראל עם המאבק בנגיף הקורונה, פרייס מקדישה את חייה למאבק בנגיף כחלק מתפקידה כראש שירותי בריאות הציבור, אבל האם פרייס תעזוב את משרד הבריאות? כי ג'וב חדש מחכה לה מעבר לפינה.

על פי פרסומים בישראל היום פרייס קיבלה מארגון הבריאות כללית הצעה לעמוד בראש בית החולים העמק ולנהל אותו. התפקיד הוצע לפרייס כבר לפני מספר חודשים אך היא סירבה, בכירים בתחום טונים שההצעה עדיין בתוקף.

לפרייס עבר מרשים בשלל תפקידים בריאותיים בכירים, בשנים 2010–2013 הייתה פרייס האפידמיולוגית הראשית של מדינת ניו המפשייר בארצות הברית, לאחר חזרתה לישראל ב-2013, התמנתה לרופאה בכירה במערך הפנימי וביחידה למחלות זיהומיות ולמניעת זיהומים במרכז הרפואי כרמל בחיפה. בשנת 2015 מונתה לחברת הנהלה ב"כרמל", וממרץ 2018 עד יולי 2020, שימשה כסגנית מנהל בית החולים ומנהלת מערך האיכות והבטיחות במרכז הרפואי. 

ביולי 2020, במהלך התפשטות מגפת הקורונה בישראל ועם פרישתה של פרופ' סיגל סדצקי מתפקידה כמנהלת היחידה לבריאות הציבור, מינה שר הבריאות יולי אדלשטיין את אלרעי פרייס לתפקיד כממלאת מקום, החל מינואר 2021 היא ממלאת את התפקיד באופן קבוע.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן