נועה קירל משתחררת מצה"ל וזה היעד שלה לטיול אחרי צבא

החיילת הכי מפורסמת בצה"ל מסיימת מחר את השירות הסדיר ותצא לאזרחות, אחרי שתזדכה על המדים והנעליים, זה הצעד הראשון שתעשה קירל כאזרחית

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/22 19:05 יב באדר א'

נועה קירל משתחררת מצה"ל וזה היעד שלה לטיול אחרי צבא
נועה קירל, צילום: פלאש 90

מזל טוב לחיילת הכי מוכרת בצה"ל. הזמרת הצעירה נועה קירל מסיימת מחר (ב') את השירות הצבאי שלה בתור טאלנט ותצא לאזרחות. אמנם המענק שחרור שתקבל הוא כסף קטן בשביל הכוכבת אבל היא תוכל לבזבז אותו בשופינג ביעד הראשון אליו תטוס כאזרחית מן השורה.

היום מתפרסם בפנאי פלוס כי לרגל השחרור תטוס קירל יחד עם המשפחה הצמודה ובן הזוג החדש תומר הכהן ליעד שללא ספק הוא היעד המועדף על הישראלים, דובאי. קירל תשהה בדובאי מספר ימים, תחזור לכחודש וחצי בארץ ותמריא לתקופה לא מוגבלת בזמן בארצות הברית.

לפני מספר חודשים נפרדה קירל מבן הזוג יונתן מרגי וכתבה בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם: "חברים רצינו שתדעו שאני ויהונתן החלטנו שעדיף לנו בנפרד. כמובן באהבה גדולה ובכבוד הדדי לאחר שלוש שנים של זוגיות מדהימה. הכל נעשה בהחלטה משותפת ובחברות ענקית ואנחנו רוצים להודות לכם על האהבה".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן