זעזוע בישראל היום: בועז ביסמוט עוזב את תפקידו כעורך ראשי

בועז ביסמוט שימש במשך כחמש שנים כעורך הראשי של עיתון ישראל היום. היום הודיע ביסמוט על פרישה: "הגעתי לתחושה של מיצוי. נתתי את כולי, ועתה אני מציב בפניי אתגרים חדשים"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 31/01/22 11:40 כט בשבט התשפב

זעזוע בישראל היום: בועז ביסמוט עוזב את תפקידו כעורך ראשי
בועז ביסמוט, מתפטר מתפקידו כעורך ראשי של ישראל היום , צילום: יונתן סינדל פלאש 90

לאחר חמש שנים כעורך "ישראל היום", בועז ביסמוט מתפטר מתפקידו. "כמעט חמש שנים עמדתי בראש העיתון מספר 1 בישראל. אלו היו שנים מאתגרות, מרתקות וגדושות אירועים ועשייה".

"זה היה כבוד בשבילי להיות עד לאירועים גדולים וקטנים. מהמשרד הסגלגל בבית הלבן, דרך הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערביות, ועד התהפוכות בישראל, מבצע ׳שומר חומות׳, הגעתו של ג׳ונתן פולארד לישראל, מגפת הקורונה", אמר ביסמוט.

רק הבוקר (ב') הגיב ביסמוט לסקר TGI שהתפרסם היום ואמר: "עיתון 'ישראל היום' ממשיך להוביל, בפער משמעותי על מתחריו, כעיתון המשפיע והנקרא ביותר בישראל, בימות החול ובסופי שבוע. אני מודה על האמון הרב שהציבור הישראלי מביע בנו וגאה בעיתונאים המוכשרים, ובכל הצוות שלנו, שפועלים מתוך אמונה שעם ישראל ראוי לעיתונות פטריוטית ומקצועית, המביאה לידי ביטוי את מגוון הקולות בחברה הישראלית".

עוד מסר ביסמוט: "אחרי כמעט חמש שנים בתפקיד העורך הראשי של העיתון מספר 1, הגעתי לתחושה של מיצוי. נתתי את כולי, ועתה אני מציב בפניי אתגרים חדשים. אני מבקש להודות למשפחת אדלסון, לד״ר מרים אדלסון, מו"ל ׳ישראל היום׳, ולמר שלדון אדלסון ז״ל, על שהפקידו בידיי את עריכת העיתון".

"אני מודה לכל עובדי העיתון על העבודה הקשה ועל המאמץ ועל תרומתם להישגי ׳ישראל היום׳. אני מאחל הצלחה לישראל היום ולעושים במלאכה", סיכם. מי שיחחליף את ביסמוט כעורך ראשי הוא עומר לחמנוביץ', עורך "ישראל השבוע".

לחמנוביץ

לחמנוביץ'. ימלא את מוקמו של ביסמוט צילום: אריק סולטן

ד״ר מרים אדלסון, מו"ל "ישראל היום", מסרה: "בועז ביסמוט ביצע את תפקידו בשליחות ובמצוינות. כעורך הראשי של 'ישראל היום' היה בועז לשם דבר בארץ ובחו"ל, בין היתר זכה למספר שיא של ראיונות עם נשיא ארה"ב לשעבר, דונאלד טראמפ, וסיפק לקוראים דיווח אמין, איכותי ומיטבי. עוד תרם ביסמוט לעיתון כשקידם אותו לעידן הדיגיטלי, בעברית ובאנגלית, ואלו רק מקצת הישגיו בעריכת העיתון. זה הזמן להגיד תודה ויישר כוח".

"אני מודה לבועז על כחמש שנים של עשייה וחברות ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו. 'ישראל היום' ימשיך להיות העיתון הטוב והנפוץ ביותר בישראל, ועל מחליפו של בועז תבוא הודעה. עד אז, ימלא את מקומו עמר לחמנוביץ, כיום עורך המוסף 'ישראל השבוע'", הוסיפה אדלסון.