בתום 27 שנים: רזי ברקאי פורש מהגשת התוכנית "מה בוער" בגלצ

אחרי 27 שנות שידור, הודיע העיתונאי על רצונו לפרוש מהנחיית התוכנית מה בוער" שמשודרת בגלי צה"ל. ברקאי : "הגעתי למיצוי והודעתי על רצוני לפרוש מהגשת התוכנית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/22 11:12 כא בשבט התשפב

בתום 27 שנים: רזי ברקאי פורש מהגשת התוכנית "מה בוער" בגלצ
רזי ברקאי, צילום: Flash90     

העיתונאי ואיש התקשורת רזי ברקאי (72) הודיע לממלאת מקום מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין, על רצונו לפרוש מהנחיית התוכנית "מה בוער". ברקאי, מוותיקי המגישים בגלי צה"ל, ייפרד מהמאזינים בזמן הקרוב במהדורת פרידה, שתחתום 27 שנים בהן שידר את הרצועה. בעתיד הקרוב יעשה מאמץ משותף, שברקאי ימשיך לשדר בתחנה בפורמט אחר.


 
ברקאי, זוכה פרס סוקולוב לשנת 2002 אוחז במיקרופון יותר מ-50 שנה. בשנים 1970-1993 כיהן ככתב פוליטי ומדיני בקול ישראל, כשליח הרדיו בוושינגטון, וכמגיש ומייסד התוכנית "הכל דיבורים". בשנת 1993 עבר לגלי צה"ל ושנתיים אחר כך החל לשדר את התוכנית היומית "מה בוער". 
 
ברקאי הכגיב על ההודעה ואמר, "בתום 27 שנים שבהן הגשתי את מה בוער הגעתי למיצוי והודעתי על רצוני לפרוש מהגשת התוכנית. תודתי הגדולה למאזינים ולצוותים המסורים שהיו שותפיי לדרך לאורך שנים". 

ממלאת מקום מפקדת גלי צהל מסרה: :מה בוער היא מוסד רדיופוני ורזי ברקאי, כמי שהוביל אותה, עיצב את סדר היום הציבורי והעיתונאי בישראל שנים ארוכות. ברמה האישית, זכיתי לעבוד עם רזי כמנהלת מחלקת החדשות, ובחודשים האחרונים כמ״מ מפקדת התחנה. אני מעריכה אותו כעיתונאי, כאיש תקשורת וכאדם".