זהבה גלאון נגד רזי ברקאי: "התבלבלת"

יו"ר מרצ לשעבר תוקפת את העיתונאים שקראו למרצ לפרוש: "התפקיד של עיתונאים ופרשנים הוא לתווך לנו את המציאות, לא לנסות להכתיב אותה"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 07/03/21 08:51 כג באדר התשפא

זהבה גלאון נגד רזי ברקאי: "התבלבלת"
זהבה גלאון תוקפת, צילום: פלאש 90/הדס פרטוש

בסקרים האחרונים שמתפרסמים מפלגת השמאל, מרצ לא מצליחה לעבור את אחוז החסימה. הנתון שעולה מהסקרים הוביל עיתונאים רבים להגיד בתקשורת למפלגה הותיקה לפרוש מהמירוץ בבחירות הקרובות.

הקריאה של העיתונאים גרמה פתאום ליו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון לתקוף בצורה חריפה את התקשורת הישראלית: "שני סקרים מרצ לא עברה את אחוז החסימה. אז זהו? מרימים ידיים? מה התבוסתנות הזו? כי יש כמה פרשנים שקראו למרצ לפרוש? כל הסופ"ש קיבלתי הודעות משמאלנים שיצביעו מרצ ולא מעניינים אותם הסקרים ולא הפרשנים. הדרך היחידה להכניס את מרצ לכנסת היא להצביע מרצ. אם קשה לא בורחים. נשארים ונאבקים"

אחד מהעיתונאים שקראו למרצ לפרוש מהמירוץ הפוליטי הוא רזי ברקאי. גלאון לא חסכה ביקורת כלפיו: "עצוב היה לי לראות עיתונאי ותיק ורב זכויות יושב לו באולפן טלוויזיה ובדרמטיות קורא למרצ לפרוש מהמרוץ לכנסת. התבלבלת רזי. אני מזכירה לך שהתפקיד של עיתונאים ופרשנים הוא לתווך לנו את המציאות, לא לנסות להכתיב אותה."

בנוסף בראיון בגל"צ אמרה הבוקר (א'), כי היא מגבה את האמירה של ח"כ ניצן הורוביץ כי היה מקום להחלטת בית הדין בהאג: "מרצ אף פעם לא אמרה את מה שהציבור רוצה לשמוע, אלא את מה שצריך להגיד. הורוביץ קרא לדברים בשמם - הציבור היהודי מתעלם מהבנייה בהתנחלויות"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן