חלום מתוק: הרוגלך מהתכנית הזמר במסכה נחשף צפו

התכנית המסקרנת בחשיפה חדשה: מושיק עפיה נחשף כרוגלך. הזמר הוותיק שנמצא על הבמות כבר 28 שנה ולאחרונה העלה הרהורים על המשך הקריירה שלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/21 12:32 ה בכסלו התשפב

חלום מתוק: הרוגלך מהתכנית הזמר במסכה נחשף צפו
מושיק עפיה, צילום: קשת 12

הזמר במסכה היא תכנית מציאות ישראלית של קשת 12, המבוססת על התוכנית האמריקאית "The Masked Singer" של רשת פוקס, שהיא בעצמה מבוססת על התוכנית הקוריאנית "King of Mask Singer".

בתכנית ששודרה אתמול (ב'), נחשף הרוגלך כלא אחר מאשר הזמר המוכר מושיק עפיה. השופטים לא הצליחו לעלות על זהותו וניחשו בין השאר את פבלו רוזנברג, דני בסן וזאב נחמה. עפיה התרגש עם החשיפה שלו ואמר כי זו הייתה חוויה אדירה. לאחרונה עפיה אמר כי הוא פורש ממוזיקה והחל לעבוד בתעשיית רכבי היוקרה, כך נחשף במאקו.

בתכנית ארבעה עשר אמנים מפורסמים בעילום שם ובתחפושת מתחרים בתחרות שירה בכל פרק ומבצעים גרסת כיסוי בת 90–120 שניות לשיר מפורסם. רמזים לזהותו של האדם מוצגים לפני כל הופעה באמצעות ראיון מוקלט בו המפורסם, תוך עיוות קולו, מקריין סרטון המציג רמיזות נסתרות למה שאותו מפורסם ידוע בו. כדי לבלבל את חברי הפאנל ואת הצופים, נכללים גם כן דברים שמסיחים את דעתם.

עד עתה נחשפו שש דמויות כשהרוגלך הוא החשיפה השביעית. להלן הדמויות והחשיפה: הצ'ילי- קווין רובין, הקיפוד- נחמיה שטרסלר, התות- סנדרה שדה, האפון- איתמר גרוטו, האיילה- רון שחר והתוכי- שחר פאר.

(צפו בחשיפת הרוגלך)