סרט רע: עומר אדם העתיק ממאור אדרי?

לפני יומיים שחררו עומר אדם ובת הזוג של הזמרת שרית חדד את הלהיט 'חורף באוטו' שכבר הגיע לחצי מיליון צפיות, חלק מהמעריצים לא אהבו את הביצוע החדש בטענה שאדם העתיק לחן ממאור אדרי | תשפטו בעצמכם:

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/21 08:32 כז בחשון התשפב

סרט רע: עומר אדם העתיק ממאור אדרי?
עומר אדם, צילום: דוד כהן / פלאש 90

היוצרת תמר יהלומי והזמר עומר אדם הוציאו בתחילת השבוע שיר חורף חדש בשם "חורף באוטו". כמו כל שיר של אדם הלהיט החל לחרוך את הרשת אבל יש מי שטוען כי חלק מהשיר הועתק מהזמר מאור אדרי. שני היוצרים לא מגיבים לשמועות.

בעמוד השיר בחשבון היוטיוב של אדם, גולשים כתבו כי הפזמון דומה מדי לשיר סרט רע של אדרי. בתגובות שפורסמו ב-N12  נכתב: "זה לחן לא מקורי, זה מסרט רע של מאור אדרי",  "רק לי זה מזכיר את מאור אדרי בסרט רע? עומר, אתה תותח, אבל למה להעתיק נשמה שלי?", העתקה או מקריות? בואו תשפטו בעצמכם:

השיר החדש של עומר אדם ותמר יהלומי:

השיר סרט רע של מאור אדרי:

ב-N12 פנו ליוצרים של שני הלהיטים אך לא קיבלו תגובה. מאחורי השיר של אדם עומדת היוצרת תמר יהלומי, בת הזוג של שרית חדד.  חדד הודיעה על הזוגיות עם אישה בחשבון האינסטגרם שלה. "שיר חדש, כתוב ומבוצע מדם ליבי. הקליפ החדש מציג את האהבה מנקודת המבט שלי על העולם ועל העצמי" כתבה חדד על הקליפ בו היא מחזיקה ידיים עם אישה. 

חדד הוסיפה וכתבה: "היום כשהבנות שלי גדלות במהירות עם עיניים סקרניות, אני שמחה להציג להן את היכולת להיות מה שהן רק רוצות, וללמד אותן שהחופש, הזמן והבחירה מעל הכל. תודה על המשפחה שלי והמקום בו הקריירה והמשפחה התמזגו - זה רגע שלם בשבילי". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן