על קוצו של יוד | קרב ציוצים בין כץ לנוביק

טעות כתיב, תמימה כביכול, של שר האוצר לשעבר הביאה את עיתונאי כאן 11 לצייץ בדיחה על חשבונו, הוא לא תיאר שזה מה שיגיע בעקבותיו

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 01/08/21 15:37 כג באב התשפא

על קוצו של יוד | קרב ציוצים בין כץ לנוביק
ישראל כ"ץ, צילום: Miriam Alster/Flash90

מדינת ישראל, על אזרחיה ושריה, התרגשה היום (א') עם היוודע דבר הזכייה של המתעמל הישראלי ארטיום דולוגפיאט בגמר התעמלות הקרקע בטוקיו במדליית הזהב הראשונה אי פעם לישראל בהתעמלות. 

מברכים רבים בירכו את המדליסט הצעיר, וביניהם גם שר האוצר לשעבר ובכיר הליכוד חבר הכנסת ישראל כץ. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב, "כולנו מצדיעים לארטיום דולגופיאט זוכה מדליית הזהב האולימפית על ההישג הענק. הבאתי כבוד רב וגאווה למדינת ישראל. בהצלחה בהמשך הדרך". חדי העין הבחינו מיד בטעות של כץ, אשר כתב הבאתי ולכאורה ניכס את הניצחון לעצמו. העיתונאי עקיבא נוביק מיהר לצייץ בהומור, "שרים ואישי ציבור מתקשרים בדקות האחרונות לישראל כץ ומברכים אותו על הישגו המרשים". 

ככל הנראה, הבדיחה על חשבונו הרגיזה את ישראל כץ, אשר לא נשאר חייב והזדרז לכנות את נוביק "עיתונאי בעל עיניים מפחידות". עוד הוסיף כץ כי מדובר באדם שמתפקד נגדו כמו החייל היפני ביערות במלחמת העולם השנייה, שלא עודכן שהמלחמה הסתיימה. 

עקיבא נוביק צייץ בתגובה תמונה לא מחמיאה במיוחד של השר לשעבר, ככל הנראה בהתייחסות לאותן עיניים מפחידות לכאורה. התמונה היוותה פתח למגיבים נוספים, אשר התחרו ביניהם מי יעלה את התמונה עם העיניים המפחידות ביותר. הטעות, אגב, תוקנה לאחר מכן והציוץ המקורי נמחק.