השיטה של אורן חזן להחליף טיטול | "חיים של אבא" סדרה שמציצה על חיי ההורות של הסלבס

חיים של אבא: אורן חזן, קובי פרץ, עומר מילר, בן בן ברוך, ישראל אור וגיא יחזקאל כולם אבות שפותחים את חייהם המשפחתיים לעיני המצלמות בסדרה חדשה וחושפני

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 12/09/21 13:27 ו בתשרי התשפב

השיטה של אורן חזן להחליף טיטול | "חיים של אבא" סדרה שמציצה על חיי ההורות של הסלבס
אורן חזן מחליף טיטול, צילום: רשת 13

סדרה חדשה בת חמישה פרקים, על אבות מפורסמים שפותחים את חייהם המשפחתיים והאישיים לעיני המצלמות, ומשתפים בדילמות סביב האבהות שלהם ומעגלי החיים השונים, עם בנות זוגם ועם ילדיהם. 


(אורן חזן מדגמן הורות).

סדרה על הרגעים הקטנים והגדולים של החיים, על הדילמות, על השמחות והקשיים, על ההתלבטויות ועל ההחלטות ובכלל על החיים עצמם. בהשתתפות: אורן חזן, קובי פרץ, עומר מילר, הסטנדאפיסט בן בן ברוך, היהלומן ישראל אור וגיא יחזקאל, שאשתו קים נרצחה בפיגוע חבלני.

חיים של אבא

חיים של אבא                                                                                                                                    צילום: רשת 13

אורן חזן - ח״כ לשעבר מטעם מפלגת הליכוד, שעורר לא מעט פרובוקציות ושערוריות. חזן גר במעלה אדומים, עם אשתו רינת ושני ילדיהם. הוא מנסה לחזור לחיים הפוליטיים ומרבה לעבוד מחוץ לבית. אשתו מבקשת אבא נוכח לילדים והוא מבקש שלא תפריע לחלום שלו: להיות יום אחד ראש ממשלה.
הזמר קובי פרץ חזר משהות של כשנה בכלא, לאחר שהורשע בעבירות מס. עכשיו שהוא בבית, הוא מבקש להעביר את הילדים ללימודים בביה״ס דתי, כדי שיקבלו חינוך טוב יותר. ענבל אשתו, שגדלה בבית ללא זיקה אמונית יהודית, מתנגדת לכך. 



השף עומר מילר מנהל כמה מסעדות וחיי לילה סוערים. כעת, משהפך לאב לתאומים, עליו להתרגל לסטטוס החדש. הסטנדאפיסט בן בן ברוך שם עולה בשמי ההומור הישראלי, וממש בתקופה האחרונה החל ״למלא״ אולמות ולנהל קריירה משגשגת. האם יצליח לנהל גם את ארבעת ילדיו ואשתו שסה״כ מבקשים מאבא שיהיה יותר בבית. 

ישראל אור הוא חלומו של כל אחד. פנטהאוס עם בריכה במגדלי יוקרה, מכוניות פאר והרבה דוגמניות. מאז שהתגרש הוא חי עם מישל, ביתו בת השבע. האם יצליח למצוא את האחת שאין שנייה לה? 
גיא יחזקאל התפרסם בנסיבות הכואבות ביותר. אשתו קים, נרצחה בפיגוע חבלני במפעל ב״ברקן״ לפני כשנתיים וחצי. את חייו הוא חולק עם בנו בן השלוש וחצי וחי את הטראומה יום ולילה מאז. הוא הבטיח שיהיה האבא המושלם ביותר שיש. האם ילמד להמשיך בחייו?

החל מיום ראשון ה-12/9, מיד אחרי החדשות ב"רשת 13".