"תמיד הייתה לי תדמית של טיפש": אורן חזן מדבר על הזכייה באח הגדול

המנצח הגדול בעונת ה־VIP של "האח הגדול" מסתגל לכמויות האהבה והשבחים שלהם הוא זוכה ברחוב, אבל לא שוכח את תקופת השפל. "פחדו שאסיים כמו דודו טופז - הרגשתי שאני לבד במערה עמוקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/21 07:28 ג בתשרי התשפב

"תמיד הייתה לי תדמית של טיפש": אורן חזן מדבר על הזכייה באח הגדול
אורן חזן , צילום: צילום מסך האח הגדדול

כשאורן חזן מנצח במשהו, התגובות תמיד מעורבות - כי הרי מדובר באורן חזן. ועדיין, אפילו חזן עצמו בהלם מעוצמת האהבה הגדולה לה הוא זוכה כעת. כבר שבוע הוא מסתובב מחויך, מתגאה בכרס שהצטמקה בזמן שהותו בתכנית ומנתח את הסיבות שבזכותן הביס בגמר "האח הגדול" את הפיינליסטים האחרים בפער הצבעות עצום.

בראיון ראשון מאז הזכייה, שיתפרסם מחר (ו') הוא מספר על התגובות: "התקשר שופט מחוזי לומר כמה התרגש לראות אותי. התקשרו שרים וראשי רשויות, אנשי תקשורת בכירים. כל המדינה רואה 'האח הגדול', יש לי תחושה שגם משפחת נתניהו ראתה פרקים בחופשה בהוואי. תמיד הייתה לי התדמית הזאת של הליצן, הטיפש, הכסיל, וחברים שלי היו מוצאים את עצמם מסבירים בכל מקום מה הם ראו בי. עכשיו הם אומרים: 'אנחנו כבר לא צריכים להסביר מי זה אורן חזן'. זה הניצחון מבחינתי, לא המקום הראשון". הריאיון המלא לכתב ניר וולף, יפורסם מחר (ו') במוסף "שישבת" של "ישראל היום".

עוד הוסיף: "באיזשהו שלב בעונה, ג'קו אייזנברג אמר לי: 'הכרתי פה בן אדם חכם, אינטליגנטי, בעל יכולת להניע אנשים'. זה הביך אותי. אמרתי לו: 'אם מחוץ לבית רואים את מה שאתה ראית, אז מבחינתי ניצחתי'. בוא, אני לא גאון הדור, וכנראה גם לא אזכה בפרס נובל לכימיה, אבל אני בטוח לא מי שציירו אותי. כל החיים הייתי במלחמה הזאת, והייתי אומר, ריבונו של עולם, למה לא רואים? והיום, מי היה מאמין שאורן חזן קונצנזוס? זאת המתנה הכי גדולה שקיבלתי מהתוכנית".

לטענה על כך שזכייתו מייצגת את ההידרדרות של העם ענה חזן: "זה מוכיח עד כמה חלקים בתקשורת עדיין מנותקים מהעם. גם את ביבי לא כולם אוהבים. אהבו אותו 25 אחוז מהעם, וזה הספיק לו כדי להיות ראש ממשלה 12 שנה ולעשות דברים מדהימים. אני לא רוצה שכולם יאהבו אותי, יותר מזה: אם אני נותן לאלה שמלכלכים עלי סיבה לקום בבוקר - אז סבבה, שימשיכו".


(אורן חזן מנצח באח הגדול).

אחרי ארבע שנים במליאה, חזן נפלט מהכנסת לפני שנתיים ומצא את עצמו במשבר קיומי. "ישבתי בבית בדיכאון. הייתי שבור וניסיתי לא להראות לאף אחד, אבל המשפחה ראתה. ההורים ואשתי מאוד דאגו לי כי הייתי מאוד מפורסם, החשיפה שקיבלתי הייתה עצומה. היו תקופות שהייתי עובר את ביבי בגוגל טרנד, ופתאום הכל נגמר. פחדו שיקרה לי כמו לדודו טופז, זה היה הדיבור בבית. ביום ההשבעה שלי לכנסת שמעתי במקרה שר בכיר אומר: 'הוא עוד לא נכנס לפה והוא כבר בארץ נהדרת'. הקנאה שלהם בי הייתה מאוד גדולה. הרגשתי כאילו אני לבד במערה עמוקה, והכל סביבי נחשים ועקרבים. בוא נודה על האמת, אנשים התאבדו על פחות".