בר רפאלי נדבקה בקורונה "מתנה"

20,000 ישראלים נדבקו בנגיף במהלך החג ואחת מהם היא דוגמנית מפורסמת במיוחד. רפאלי בצעה בדיקה מהירה שגרתית וגלתה שהיא חיובית לנגיף, הדוגמנית מיהרה להזהיר את הקרובים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/09/21 21:37 ב בתשרי התשפב

בר רפאלי נדבקה בקורונה "מתנה"
בר רפאלי, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

נתוני התחלואה הגבוהים לא דלגו על אחת מהישראליות המפורסמות בעולם. היום (ד') ביצעה הדוגמנית בר רפאלי בדיקת קורונה מהירה (אנטיגן) וכשהתשובה הופיעה התברר כי היא חיובית לנגיף. רפאלי מיהרה להודיע למאות אלפי העוקבים באינסטגרם על המתנה שקבלה.

הדוגמנית תצטרך לערוך בדיקת מטוש לפני שזה יהיה סופי אך בינתיים היא נמצאת בבידוד וככל הנראה נדבקה בנגיף. רפאלי התבדחה עם העוקבים באינסטגרם וכתבה: "מתנה לראש השנה, מציעה לכל מי שהיה בקרבתי בימים האחרונים ללכת ולהיבדק". 


(בר רפאלי ופרשיית המס).

גם הזמר המוכר והאהוב נתן גושן ששיתף בעבר על ההתקרבות לדת ושמירת השבת, חשף בפני העוקבים ברשתות החברתיות בשורה לא קלה ממש שעות מספר לפני כניסת החג וערב השנה החדשה. 

"אהובים שלי, שתהיה לנו שנה מבורכת", הוא כתב, "בריאות איתנה בנפש ובגוף, שנזכה לבחור את החיים שלנו כל יום מחדש ונשמח בהם באמת ושתהיה לנו ברכה והצלחה גדולה ברוחניות ובגשמיות". 

"מעבר לכך, רציתי להגיד תודה, נמצאתי חיובי לקורונה לפני כמה ימים והם היו מהימים הקשים שהכרתי. אני עדיין בעיצומה של ההתמודדות הזו וקיבלתי הזדמנות מדהימה לראות כמה יקרים האנשים סביבי. תודה לאמא שלי הצדקת הגדולה שלי, לישי ואשתו יעל שעושים בשבילנו מעל ומעבר כשאנחנו נעולים בבית, אין עוד כאלה אנשים". 

את המילים האחרונות הקדיש לאשתו, אשר לה נישא לפני מספר חודשים. "תודה לאשתי, אין לי מילים להגדיר או להסביר אותך, הנס שאת, האושר והנחמה, גילוי האור שאת. בלעדייך אין לי קיום בעולם.
הלוואי שאוכל לתת לך את כל הימים המאושרים שישנם. עד שלא אחזור לחבק אותך אין לי חיים.
שנה טובה מהבידוד שלי לכולם". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן