"לא דמיינתי" | רותם כהן נכנס לסטטיסטיקה

הזמר האהוב שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות כי בדיקה שגרתית שביצע לאיתור הקורונה יצאה חיובית, "עם כל האהבה שקיבלתי במשך ההופעות, קיבלתי עוד מתנה קטנה שלא איחרה לתת את אותותיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/21 18:35 כג באב התשפא

"לא דמיינתי" | רותם כהן נכנס לסטטיסטיקה
רותם כהן, צילום: Avner Efendowicz, Cc-by-sa-3.0

הגל החדש של נגיף הקורונה גרם להדבקה של למעלה מ-2,000 חולים חדשים מדי יום. ביניהם, גם הזמר והפזמונאי הישראלי רותם כהן, אשר חשף היום (א') בחשבון הטוויטר שלו את החדשות המסעירות. 

"מתברר שאתה לא חייב לצאת למסיבות הדבקה, ואפילו לא למועדון לילה או בר שכונתי כדי לחזור הביתה עם קורונה", הוא כתב, "לפני שלושה ימים הופעתי באירוע פרטי, כאשר התנאי להופעה היה שאני והצוות שלי ניבדק לפני הכניסה לאולם וכך היה. כמובן שכולנו יצאנו שלילים". 

עוד סיפר הזמר כי למחרת התקיימה עוד הופעה שלו, וגם כאן הוא נבדק וקיבל תשובה שלישית. "מסתבר שכם כל האהבה שקיבלתי במשך כל ההופעות של אותו השבוע, קיבלתי עוד מתנה קטנה שלא איחרה לתת את אותותיה וכנראה דגרה בי מספר ימים". אני לא יודע ממי, מתי וזה גם לא באמת משנה. התחלתי בסוף השבוע להרגיש חלש, מצומרר, עם חום גוף לא יציב. לשמחתי הרבה שי בת זוגי נבדקה ויצאה שלילית, ושאר הסובבים אותי גם. אבל נאלצתי לוותר על כמה הופעות השבוע, ואני מקווה שלא אצטרך לוותר על יותר מזה". 

הזמר אף הוסיף ופירט כיצד עלול להשפיע עליו הווירוס. "בעוד 10 ימים אני בלי נדר אמור לצלם את הפרסומת החדשה של אייס עליה עמלנו לא מעט, ואין מצב שזה לא יקרה". כהן סיפר כיצד נאלץ להיעדר מהלוויה של בן משפחה קרוב בגלל הבידוד. "מה שעוד קרה והעציב אותי נורא, סבא של שי נפטר ולא יכולנו ללכת להלוויה". הזמר הקפיד לשמור על טון אופטימי לסיום, "מה שצריך לקרות קורה, ולהכל יש סיבות. אני מאמין בקב"ה, ומה שנמנע מאיתנו כנראה לא סתם". הוא פנה לעוקביו בבקשה שישמרו על עצמם. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן