מה גרם לצופית גרנט לחבוש כיסוי ראש?

אשת התקשורת צופית גרנט נצפתה היום עם מראה שהפתיע רבים. העיתונאית החילונית נראתה כשלראשה כיסוי ראש מלא, הסיבה המפתיעה ללבוש מסקרנת אף יותר. אבודים? גם אנחנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/21 19:52 יח בתמוז התשפא

מה גרם לצופית גרנט לחבוש כיסוי ראש?
צופית גרנט, תקנה בובו?, צילום: תום ניסני

השחקנית ואשת התקשורת צופית גרנט ביקרה כמעט בכל מקום בעולם. במסגרת הסדרה אבודים היא מגיעה לכל מקום ולפעמים מתחפשת עם שלל תלבושות, אבל המראה הזה הפתיע גם אותנו. גרנט נצפתה היום בירושלים כשלראשה כיסוי ראש מלא וגבוה. הסיבה מפתיעה ביותר.

לפי הדיווחים בטוויטר גרנט עטתה לראשה את כיסוי הראש האופנתי משום שעלתה להר הבית. בתמונה ניתן לראות את גרנט לצד מדריך של הקרן למורשת הר הבית והמקדש. האם גרנט בדרך לדת או שמדובר בביקור חד פעמי במסגרת תכנית טלוויזיה? לאחר בירור נמסר לחדשות כיפה כי: "מדובר במסגרת תכנית דוקומנטרית חדשה שתעלה בקרוב ברשת 13, צופית גרנט חבשה את הכיסוי ראש מתוך כבוד למרואיינים דתיים וחרדים. צופית לוותה על ידי ארגון בידינו למען הר הבית".

שמה של השחקנית עלה בשנה שעברה בקשר לזוגיות עם שולי רנד, דיווחים שלא אומתו. כיום גרנט מופיעה באופרת הסבון "בעלת החלומות" של הוט ועובדת על תכניות עתידיות עבור רשת 13.

 

  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן