מזל טוב: גלעד שליט התחתן | צפו

עשור וחצי לאחר שהשתחרר משבי חמאס, הילד של כולנו עומד תחת החופה. הערב נישא שליט לבת זוגו ניצן שבת לאחר שלוש שנות זוגיות

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/21 20:48 יג בתמוז התשפא

מזל טוב: גלעד שליט התחתן | צפו
צילום: Jack Guez / POO/FLASH90

הילד שחזר הביתה עומד תחת החופה. הערב (ד') גלעד שליט, החייל שנחטף ונשבה בידי חמאס, נישא לבת זוגו ניצן שבת בגן אירועים בשרון. הצעת הנישואין המרגשת הגיעה כבר לפני שנה וחצי, אבל בני הזוג, שחוגגים שלוש שנים ביחד, נאלצו לדחות את החגיגה עד לאחר הסרת הגבלות הקורונה. 

לפני שבוע וחצי חגגו גלעד שליט ושבת מסיבת חינה מרגשת במיוחד. השניים לבשו את הבגדים המסורתיים, רקדו ושמחו. התמונות של השניים הסעירו את הרשת, אלה שפרגנו ואלה שתקפו את שליט שישב בשבי ארגון הטרור חמאס עד שנת 2006.

עדי סיגלר, אקסית מיתולוגית של המאורס שליט, שהייתה עמו במערכת יחסים בת כארבע שנים, שנתיים לאחר שחזר מהשבי הקשה, ראתה לא מעט תגובות שליליות שקיבלו שליט וארוסתו, ולא נשארה אדישה. בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה, כתבה: "לנצח אשאר מעריצה של גלעד. ה רוע. גם היום אחרי יותר מארבע שנים שאנחנו לא בקשר, כשאני בזוגיות וגלעד עומד להתחתן, קשה לי להישאר אדישה לעליהום עליו. אולי כי אני יודעת כמה זה כואב."

לפני שבועיים רשת אל-ג'זירה הקטארית פרסמה כתבת תחקיר שעסקה בסוגיית השבויים הישראלים, חטיפת גלעד שליט בידי חמאס והמו"מ לעסקת חילופי השבויים. במהלך הכתבה פורסמה הקלטה של "חייל ישראלי שבוי" אותה הוציא ארגון הטרור. בחמאס מכנים גם את שני האזרחים הישראלים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד כ"חיילים", ובארגון לא מסרו פרטים נוספים במי מהנעדרים מדובר, ייתכן כי מדובר במהלך פסיכולוגי של ארגון הטרור.