רונאלדו, 2 בקבוקי הקולה ו-4 מיליארד הדולרים האבודים | הסיפור המלא

קפטן נבחרת פורטוגל בכדורגל ואחד השחקנים המצליחים בכל הזמנים כריסטיאנו רונאלדו, תועד במהלך מסיבת עיתונאים כאשר הוא מזיז בקבוקי קוקה קולה מהשולחן ומבקש "מים!" - מניית החברה נפלה בכ-1.67%

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/21 12:54 ו בתמוז התשפא

רונאלדו, 2 בקבוקי הקולה ו-4 מיליארד הדולרים האבודים | הסיפור המלא
רונאלדו, צילום: shutterstock

כריסיטאנו רונאלדו הוא אחד מהכדורגלנים המובילים בעולם, ללא ספק, ולכל פעולה מצולמת שלו יש השלכות. קפטן נבחרת פורטוגל ושחקה של יובנטוס השתתף שלשלום (ב') במסיבת עיתונאים במסגרת משחקי יורו 2020, במהלכה תועד מזיז בחוסר נוחות שני בקבוקי קוקה קולה מהשולחן ומקרב אליו בקבוק אחר, ואומר בכעס בלתי מוסתר, "מים!". מאוחר יותר, מניית החברה נפלה בכ-1.67% והובילה לירידה בשווי החברה של כ-4 מיליארד דולר. כך דווח בעיתון הגרדיאן הבריטי.

יצרנית המשקאות הקלים הענקית היא אחת מנותנות החסות הרשמיים של אירועי היורו המשוחק בימים אלה. "כל אחד רשאי לשתות את המשקה המועדף עליו, לפי הצרכים והטעם שלו", מסרו בחברה. דובר אירועי היורו מסר כי "אנו מציעים לשחקנים שמגיעים למסיבות עיתונאים מים, כמו גם קוקה קולה וקוקה קולה זירו".

במשחקם אמש, ניצחו הפורטוגלים את הונגריה 3-0. המשחק היה מוצלח מאוד עבור רונאלדו עם ארבעה שיאים אישיים. כשעלה על כר הדשא שבר שיא עולמי ראשון כשהפך לשחקן עם מספר ההופעות הגבוה ביותר בתולדות טורניר היורו, 22 במספר. בנוסף, רונאלדו שבר את השיא הקודם של מישל פלאטיני שעמד על 9 שערים במסגרת היורו, אתמול רונאלדו כבש שניים והגיע ל-11 שערים. הקפטן הפורטוגלי הפך גם לכובש המבוגר ביותר בתולדות הטורניר. השיא הרביעי שרשם: 12 ניצחונות בטורניר בהם השתתף, יותר מכל שחקן אחר. 

רונאלדו בן ה-36 חזר לשחק בנבחרת פורטוגל ומשמש כקפטן שלה ושחקן נבחרת יובנטוס. הוא מוכר גם מחוץ לעולם הכדורגל ובחשבון האינסטגרם שלו ישנם כ-300 מיליון עוקבים באינסטגרם. ייתכן וההשפעה שלו מחוץ לעולם הכדורגל הובילה גם היא במידה כזו או אחרת לירידה בשווי המנייה, לאחר האמירה שלו שלשום. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן