יאיר נתניהו העלה פוסט בפייסבוק - ונחסם: "בולשביקים"

בנו של ראש הממשלה העלה פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, שקרא להגיע לביתו של ניר אורבך, במטרה ללחוץ עליו להתנגד לממשלת השינוי אותה מקימים יאיר לפיד ונפתלי בנט. לאחר כמה שעות הוסר הפוסט וחשבונו נחסם ל-24 שעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/21 18:03 כג בסיון התשפא

יאיר נתניהו העלה פוסט בפייסבוק - ונחסם: "בולשביקים"
רומז להחלפת אביו? יאיר נתניהו., צילום: Gili Yaari/Flash90

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, פרסם היום (ה') פוסט בחשבון הפייסבוק שלו - ונחסם. בפוסט המדובר קרא לעוקביו להגיע הערב אל מתחת לביתו של ניר אורבך מימינה, ולהפגין נגד הצטרפותו לממשלת השינוי ולמען יצביע נגד הממשלה ההולכת ומתרקמת של ראשי מפלגות יש עתיד וימינה, יאיר לפיד ונפתלי בנט. אל הפוסט הצמיד נתניהו הבן מודעה: "היום כולנו מחבקים ומחזקים את ח"כ ניר אורבך".   

כעבור מספר שעות החליטה הנהלת פייסבוק בישראל להסיר ליאיר נתניהו את הפוסט בטענה שהוא מפר את כללי הקהילה, וחסמה לו את החשבון ל-24 שעות.

נתניהו הגיב בכעס לחסימה בחשבון הטוויטר שלו: "פייסבוק הבולשביקים חסמו אותי ל24 שעות בגלל התמונה הזאת! ה big tech, הדיפ סטייט, ומערכת הפסאודו משפט- יחד עם הבובות שלהם בממשלה החדשה- מכניסים את ישראל לתקופה אפלה מאוד".

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1400464205589872653?s=20

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן