יאיר נתניהו ועמית סגל התעמתו: "תרים את הראש מהטוויטר"

יאיר נתניהו לא אהב את דרך התנהלותו של פרשן חברת החדשות, עם פרסום ההקלטות בהן נשמעת איילת שקד מתבטאת בחריפות נגד ראש הממשלה ורעייתו: "אתה מפרשן כאילו אתה מהאו"ם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/21 17:22 כב באייר התשפא

יאיר נתניהו ועמית סגל התעמתו: "תרים את הראש מהטוויטר"
עמית סגל, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אמש (ב') פורסמו במהדורת חדשות 12 הקלטות, בהן נשמעת ח"כ איילת שקד מתבטאת בצורה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ורעייתו שרה. "הוא רוצה להמשיך להישאר בשלטון. יש לו תאוות שלטון,  הוא ואשתו. זה כמו הרודנים, כמו הדיקטטורים, הם לא מוכנים לזוז. לנו אין את זה".

איילת שקד בהקלטות: "נתניהו דיקטטור וצריך ללכת, אבל קיבל 30 מנדטים"

את הקלטות חשף פרשן חברת החדשות, עמית סגל, ולאחר פרסומן כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא בז להתנהלות של בנט ושקד. "בנט מפר הבטחה בעצמה דומה (לא ללכת עם לפיד) בתוספת עוד ערימת הבטחות (לא מרצ, לא איבתיסאם, לא רע"מ) וזוכה לחיבוק מכל אלה שבעוד דקה ייזכרו שהוא ושקד פשיסטים. אפשר לתמוך בממשלה כזו ואפשר להתנגד לה, אבל התנהלות צבועה כזו ראויה בעיקר לבוז". 

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיב לסגל: "המממ היה עוזר אם היית מביע את דעתך בנושא *בשידור*... ובתור מי שפרסם את הידיעה הזאת- או שלא הבנת את המשמעות שלה לגבי חופש הביטוי של הימין ולכן לא עשית ממנה עניין, או שהבנת והחלקת כי לא רצית להפריע לבנט בהקמת ממשלת השמאל".

רומז להחלפת אביו? יאיר נתניהו.

יאיר נתניהו.צילום: Gili Yaari/Flash90

סגל השיב לאחר שתי דקות: "אם תרים את הראש מהטוויטר למסך בפעם הבאה (למשל היום בחמש) תוכל לצפות בזה בשידור, ולא לפזר שקרים ברשת".

נתניהו הבן היה האחרון שהגיב: "אתה מפרשן כאילו אתה מהאו"ם, למרות שאתה מבין בדיוק כמוני שממשלה ברוב של מרצ, העבודה, ליברמן ולפיד עם המשותפת + ההקצנה והאלימות של השמאל בשנתיים האחרונות + כאשר איראן שנייה מגרעין + הממשל המסוים הזה מעבר לאוקיינוס, יכולה לגרום לאוסלו להראות כמו מכה קלה בכנף. ותחסכו ממני 'פרשנים צריכים להיות אובייקטיביים'. רינה מצליח, דנה ויס, גיא פלג, עודד בן עמי, ושקרנוביץ מוסרים : פחחחחחחחח".