עמית סגל תוקף את ארגון העיתונאים: "עלובי נפש וצבועים"

ארגון העיתונאים הוציא הודעה היוצאת להגנת העיתונאים הנמצאים תחת איום, אך תוך התעלמות ממקרה הפיטורים של כתב ערוץ 20. הפרשן הפוליטי לא נותר אדיש לחוסר האיזון ותקף: "לארגון העיתונאים ימנים הם לא עיתונאים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/21 14:54 ט בסיון התשפא

עמית סגל תוקף את ארגון העיתונאים: "עלובי נפש וצבועים"
סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

עמית סגל ממשיך להתנגח בקולגות, אחרי שהבוקר (ה') הודיעו בערוץ 20 על פיטוריו של הכתב קובי פינקלר שהתבטא בגזענות נגד ערביי ישראל. גם ארגון העיתונאים סיפק כותרות, הארגון שלח יחד עם המכון הישראלי לדמוקרטיה מכתב להנהלת פייסבוק בו ביקש מהרשת החברתית להגן על עיתונאים שלטענתם מותקפים לאחרונה ברשתות החברתיות יותר מהרגיל.

במכתב שנשלח להנהלת פייסבוק נכתב: "בימים האחרונים התקצר באופן משמעותי המרחק בין מילים למעשים, ובין אמירות ביקורתיות החוסות בצל חופש הביטוי שאנו בשגרה מנסים להגן עליהן ככל יכולתנו, לבין איומים מוחשיים והסתה לאלימות. איומים מילוליים הפכו למעשים ועיתונאים מצאו עצמם מותקפים פיסית על ידי קבוצות של פורעים אלימות שככל הנראה אמצו את הנרטיב השקרי והמסית שקיים ברשתות, יש לצפות שפייסבוק תהיה מודעת להתפתחויות האלה ותנקוט את הצעדים הנדרשים כדי לסייע למנוע אותן." עמית סגל מיהר לתקוף את היוזמה.

בתגובה למכתב של ארגון העיתונאים כתב עמית: "אני מתרשם שחופש העיתונות וההגנה על שמם הטוב של עיתונאים יקר מאוד למכון הישראלי לדמוקרטיה ולארגון העיתונאים. רק שבעיניהם ימנים הם לא עיתונאים ולכן לא נזעקו עד היום. עלובי נפש וצבועים."

כזכור, בשבוע שעבר התנגח הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עם עמיתיו לאולפן על הסיקור המוטה של התקשורת, הוויכוח החריף הופץ ברשת וזכה לתגובות רבות ומספר צופים אף שלחו לסגל פרחים, צפו בעימות המדובר:

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן