הרב בני לאו: כחול לבן מעוררים אצלי כבוד

11 ימים לבחירות: הרב בני לאו מפרסם את תמיכתו בשר התרבות והספורט ואומר כי ההחלטה של אנשי כחול לבן להמשיך במסע הזה "מניעה אותם ומחשלת את כושר העמידה שלהם"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 11/03/21 08:58 כז באדר התשפא

הרב בני לאו: כחול לבן מעוררים אצלי כבוד
הרב לאו והשר טרופר במירוץ אפיקים, צילום: עזרא לנדאו. באדיבות עמותת "אפיקים"

11 ימים לבחירות: הרב בני לאו מפרסם את תמיכתו בשר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר. הרב לאו מפרסם את תמיכתו כחלק מהמירוץ שבו הוא משתתף יחד עם השר טרופר, מירוץ אפיקים למען ילדים ונוער בסיכון.

הרב בני העלה היום (ה') פוסט בעמוד הפייסבוק שלו שבו הוא מודה לאנשי כחול לבן ומזכיר בייחוד את השר טרופר ואת יו"ר המפלגה, שר הביטחון בני גנץ. "תודתי על המרוץ, על הדבקות ועל האמון שלהם בעם הזה", משתף הרב. "זאת החלטה שלהם לנסות ולהעלות את השיח הישראלי לרמה גבוהה יותר, לייצר אקלים שמניע אנשים לפעולה מתוך שותפות ולא בהתססה והפחדה", מסביר לאו.

הרב בני אומר כי תמיכתו בכחול לבן אינה ביטוי עמדותיו הפוליטיות, כי אם במטרה "להודות לאנשים הטובים האלה שממשיכים לרוץ ולשמור על כיוון תנועת הנפש שלהם". הרב בני משתף ואומר כי: "ההחלטה של חילי טרופר להמשיך במסע הזה עם בני גנץ מעוררת אצלי כבוד. כמה לעג לועגים להם, כמה הכפשות וכמה זלזול ומעיכה. אבל ההחלטה להיות בשליחות הציבורית הזו מניעה אותם ומחשלת את כושר העמידה שלהם".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן