דוס בהסוואה: דמות חדשה ומיוחדת לכבוד החנוכה

בואו לפצח את החידה, ולגלות כמה אתם מכירים את המגזר. מידי שבוע נציג סלב מגזרי באמצעות איור וחידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה ואולי תזכו בפרס. והשבוע: מי מסתתר מאחורי האיל?

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 14/12/20 20:21 כח בכסלו התשפא

דוס בהסוואה: דמות חדשה ומיוחדת לכבוד החנוכה
דוס בהסוואה, צילום: כיפה

דוס בהסוואה: שבוע חמישי למשחק החדש של אתר "כיפה", שהטריף את המגזר, ובודק עד כמה אתם מכירים את הסלבס של המגזר. גלו מי מוסווה מאחורי הצב, השפן, השיפקה, הדבורה, האיל, הקואלה, הסוריקטה והצ'יפס. 

בכל תחילת שבוע נפרסם באתר דמות חדשה ועליכם לגלות את זהותה האמתית. כל מה שעליכם לעשות הוא לפצח את החידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה. מי שיזהה ראשון את הדמות - יזכה בפרס!

ביום חמישי בשעה 20:00 נחשוף את פתרון החידה המלא. שימו לב כל שורה בחידה היא רמז שיוביל אתכם להיכרות עם הדמות. 

לחידות נוספות לחצו כאן

צילום: יאיר ורדי

הדמות של השבוע: האיל

האיל מופיע במקרא ובספרות במקומות רבים, ולי קיימת אהבה רבה לשני התחומים הללו. מהצאן ניתן ליצר גם חלב וגם בשר, גם ידוע כיוצר בשני תחומים שונים אך הכל מגיע ממקור אחד. האיל הוא הראשון במקרא להירשם כקורבן המקובל בעיני הבורא, גם אני הייתי הראשון להתקבל על המקרא שלי.  

אמנם אנחנו בחג החנוכה, אך כשפוגשים אותי חושבים על חג אחר לגמרי. האיל כמו יתר הצאן זקוק לרועה, וזכיתי מזה 6 שנים להיות רועה בעצמי. אחד מהשימושים באיל היה לצורך ניגוח, אך כשאני נפגש עם רועה צאן אחר אני מעדיף לשוחח עמו. הכבשה שושנה היא דמות אהובה בשירי ילדים, גם אני "חוטא" בשירה לילדים לפעמים.

לפתרון

חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו!