דוס בהסוואה הפתרון: ובניגוד למה שחשבתם זה לא עמית סגל

השבוע פרסמנו את החידה השלישית בדוס בהסוואה. אז מי היא הדמות המגזרית שמסתתרת מאחורי השיפקה? הפתרון המלא

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 03/12/20 20:00 יז בכסלו התשפא

דוס בהסוואה הפתרון: ובניגוד למה שחשבתם זה לא עמית סגל
מי זה השיפקה? גלגלו למטה!, צילום: יאיר ורדי

דוס בהסוואה: ביום שני פרסמנו חידה חדשה במשחק החדש של אתר "כיפה", שהטריף את המגזר, ובודק עד כמה אתם מכירים את הסלבס של המגזר. אלפים השתתפו ושלחו ניחושים והצעות לפתרון. החידה הייתה מטעה וקיבלנו לא מעט תשובות שגויות שחזרו על עצמן כמו: עמית סגל, קלמן ליבסקינד, אראל סגל, בצלאל סמוטריץ' ועוד. אך התשובה הנכונה היא ברוך קרא.

ביום שני הקרוב בשעה 20:00 נפרסם דמות חדשה עם חידה חדשה, נראה אם תצליחו בה. 

הפתרון המלא:

שיפקה נשמע אולי כמו שם של משהו חביב אבל מדובר במאכל עצבני, גם השם שלי נשמע של אדם חמוד אבל אני מסוגל לעורר עצבים. הדבר הראשון שנדרש מפלפל השיפקה זה שיהיה חריף, גם אצלנו במקצוע דרוש שתהיה חריף. למרות שחריפות היא כאב הרבה מכורים אליה, גם אני מכור לחדשות גם אם הן לא נעימות.

  • ברוך קרא הוא אכן שם נעים, אך הוא עיתונאי חריף שלא פעם הרגיז רבים בישראל. כתחקירן ועיתונאי דרוש להיות אנשים חריפים, ואין ספק שקרא הוא כזה גם אם לא מסכימים איתו. כאיש תקשורת קרא מעורה תמיד בחדשות ופעיל ברשתות החברתיות.
ברוך קרא

ברוך קראצילום: Moshe Shai/FLASH90

יש כאלו שאם הם טועמים מהשיפקה הם נהיים אדומים, בוא נגיד שגרמתי לרבים להיות אדומים, במיוחד יועצים משפטיים. אמנם את השיפקה כובשים באותה הדרך עשרות שנים, אך אני פחות מקובע ונוטה לחשוב אחרת ממרבית חבריי בעניין כיבוש. השיפקה הוא אחד התוספות האהובות בפלאפלים בירושלים, גם לי חיבור עם ירושלים בה התחנכתי ולמדתי. 

  • התחקירים של קרא עוררו מבוכה וכעס אצל לא מעט גורמים בכירים, בהם גם היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אלייקים רובינשטיין על החשיפה של פרשת "סיריל קרן" וגם את היועץ הנוכחי אביחי מנדלבליט בפרשת הרפז. בניגוד לרבים בציונות הדתית ברוך קרא הוא בעל השקפות שמאל פוליטיות, דברים שעליהם ספג מילים קשות. קרא גדל והתחנך בירושלים בתיכון הרטמן והיה חבר בתנועת הצופים הדתיים בעיר.

ברכות לטלי שרלו על שענתה ראשונה נכון על התשובה, הפרס בדרך אלייך. החידה הבאה תתפרסם ביום שני בשעה 20:00 מהרו לענות ואולי גם אתם תזכו בפרס!