דוס בהסוואה: החידה השלישית יוצאת לדרך

בואו לפצח את החידה, ולגלות כמה אתם מכירים את המגזר. מידי שבוע נציג סלב מגזרי באמצעות איור וחידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה ואולי תזכו בפרס. והשבוע: מי מסתתר מאחורי השיפקה?

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 30/11/20 19:59 יד בכסלו התשפא

דוס בהסוואה: החידה השלישית יוצאת לדרך
דוס בהסוואה, צילום: כיפה

דוס בהסוואה: שבוע שלישי למשחק החדש של אתר "כיפה", שהטריף את המגזר, ובודק עד כמה אתם מכירים את הסלבס של המגזר. גלו מי מוסווה מאחורי הצב, השפן, השיפקה, הדבורה, האיל, הקואלה, הסוריקטה והצ'יפס. 

בכל תחילת שבוע נפרסם באתר דמות חדשה ועליכם לגלות את זהותה האמתית. כל מה שעליכם לעשות הוא לפצח את החידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה. מי שיזהה ראשון את הדמות - יזכה בפרס!

ביום חמישי בשעה 20:00 נחשוף את פתרון החידה המלא. שימו לב כל שורה בחידה היא רמז שיוביל אתכם להיכרות עם הדמות. 

לחידות נוספות לחצו כאן

איור: יאיר ורדי

הדמות של השבוע: השיפקה

שיפקה נשמע אולי כמו שם של משהו חביב אבל מדובר במאכל עצבני, גם השם שלי נשמע של אדם חמוד אבל אני מסוגל לעורר עצבים. הדבר הראשון שנדרש מפלפל השיפקה זה שיהיה חריף, גם אצלנו במקצוע דרוש שתהיה חריף. למרות שחריפות היא כאב הרבה מכורים אליה, גם אני מכור לחדשות גם אם הן לא נעימות.

יש כאלו שאם הם טועמים מהשיפקה הם נהיים אדומים, בוא נגיד שגרמתי לרבים להיות אדומים, במיוחד יועצים משפטיים. אמנם את השיפקה כובשים באותה הדרך עשרות שנים, אך אני פחות מקובע ונוטה לחשוב אחרת ממרבית חבריי בעניין כיבוש. השיפקה הוא אחד התוספות האהובות בפלאפלים בירושלים, גם לי חיבור עם ירושלים בה התחנכתי ולמדתי.

לפתרון

חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו!