נגה כץ-רפפורט מצטרפת לבית היהודי במודיעין

מי ששימשה כדוברת של השר זאב אלקין, נגה כץ-רפפורט מצטרפת אל עמיעד טאוב לרשימת הבית היהודי במודיעין. טאוב ברך את הצטרפותה של כץ-רפפורט: "נגה היא פייטרית אמא צעירה שמשלבת קריירה ומשפחה באופן מעורר הערצה"

חדשות כיפה גלעד כהן 23/07/18 13:28 יא באב התשעח

נגה כץ-רפפורט מצטרפת לבית היהודי במודיעין
נגה כץ רפפורט ועמיעד טאוב, צילום: מתוך דף הפייסבוק של עמיעד טאוב

סמנכ"לית משרד הפרסום "גל אורן-לרנר" ומי שהייתה הדוברת של השר זאב אלקין, נגה כץ-רפפורט (35), מצטרפת לרשימת הבית היהודי בעיר מודיעין-מכבים-רעות. כץ-רפפורט  תושבת שכונת קייזר נשואה ואם לשניים אמרה כי מודיעין היא העיר הכי חשובה לה. "כאן גדלים ילדיי, הורי הגמלאים ומשפחתי הרחבה. אני רואה זאת כזכות אך גם כחובה להירתם לפעילות המוניציפאלית ולעבוד קשה כדי לעצב את עתיד ילדינו בעיר ולדאוג לאוכלוסיית הגיל השלישי בעיר. אני מכירה את עמיעד (יו"ר הבית היהודי במודיעין) שנים רבות, איש חזון וביצוע שכולו רתום לטובת הציבור והפעילות החברתית ומקדם באופן ברור נשים וצעירים לצמרת העשייה העירונית ולכן נעניתי להצעתו להצטרף ולהתמודד ברשימת הבית היהודי במודיעין. ישנן סוגיות רבות שנידרש אליהן בקדנציה הקרובה ואני משוכנעת שיחד עם עמיעד נוכל להיות אוזן קשבת לתושבים ולהשפיע רבות על סדר היום הציבורי''. 

יו"ר הבית היהודי במודיעין-מכבים-רעות עמיעד טאוב כתב בדף הפייסבוק שלו כי אחרי שהוא הבטיח להביא איתו לרשימה "פייטרים", אנשים בעלי יכולות מוכחות שיתנו את הלב והנשמה וידעו להיאבק עבור מה שבאמת חשוב לתושבי מודיעין, כך הוא מקיים את הבטחתו ושמח לבשר על הצטרפותה של נגה כץ-רפפורט לבית היהודי במודיעין.

עוד אמר טאוב כי נגה היא "פייטרית"! אמא צעירה שמשלבת קריירה ומשפחה באופן מעורר הערצה. "אני מכיר את נגה עוד מתקופת היותה דוברת בולטת של אגודת הסטודנטים בבר אילן שהייתה גם כור מחצבתי הציבורי. נגה היא בראש ובראשונה אשה עם לב רחב שרוצה לסייע לכל תושב ולא פחות חשוב מכך אשת עשייה, בעלת ראייה רחבה ואסטרטגית אשר נמצאת בקשרים טובים עם גורמים בכירים בממשלה ובכנסת, הייתה שותפה לעשייה ברמה הלאומית בתחומים רבים החשובים לאזרח ויכולה לתרום באיגום משאבים לעיר, קידום מיזמים ופרויקטים לטובת תושבי העיר."

הבחירות המקומיות ברחבי הארץ יתקיימו בעוד כשלושה חודשים ב-30 באוקטובר.