מגישה חדשה למהדורה המרכזית של 'כאן'

דוריה למפל, מגישת 'חדשות הלילה' בשנים האחרונות, תחליף את גאולה אבן-סער שפרשה מהגשת המהדורה על רקע הצטרפותו מחדש של בעלה, גדעון סער, למרוץ לרשימת הליכוד לכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/19 10:18 כו בטבת התשעט

מגישה חדשה למהדורה המרכזית של 'כאן'
אולפני התאגיד. ארכיון, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

העיתונאית והמגישה, דוריה למפל, תגיש את המהדורה המרכזית של כאן 11, חדשות הערב, במקומה של גאולה אבן-סער.
 
למפל נפרדת מחברת החדשות שם הגישה את "חדשות הלילה" בחמש השנים האחרונות וצפויה להצטרף לכאן חדשות החל מחודש מרץ.
למפל הצטרפה לחדשות 2 במהלך שנת 2011 בתפקידי הגשה שונים. כשנתיים לאחר מכן החלה להגיש את תוכנית הלילה. ב-2017 קודמה לסבב ההגשה של המהדורה המרכזית, לצד יונית לוי, דני קושמרו וקרן מרציאנו. בעבר הגישה גם את מהדורת החדשות במרכז של חברת הכבלים HOT. 

כזכור, גאולה אבן-סער הודיעה לפני שבועיים בשידור חי על פרישתה מהגשת המהדורה המרכזית. אבן לא מסרה את הסיבה לכך, אך ניתן היה להבין כי פרישתה מגיעה על רקע חזרתו של בעלה, השר לשעבר גדעון סער, לחיים הפוליטיים, ולהתמודדותו הצפויה בבחירות לכנסת.

מנהל חטיבת החדשות, ברוך שי, אמר: "דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין יכולות עיתונאיות גבוהות, סקרנות והגשה אינטליגנטית. אני בטוח שתוביל את המהדורה המרכזית בהצלחה רבה ושמח שבחרה להיות כאן ולהצטרף לשידור הציבורי. יחד עם הצוות המצוין של כאן חדשות נמשיך לצעוד קדימה ולבסס את מקומנו בשיח ובסדר היום הציבורי. אני מבקש להודות לגאולה אבן-סער שהובילה את חדשות הערב מיום העליה לאוויר במקצועיות רבה  ותרומתה לחטיבת החדשות כולה הורגשה לאורך כל הדרך״.

מגישת המהדורה המרכזית של 'החדשות', יונית לוי, בירכה בטוויטר את למפל לרגל המעבר: "בהצלחה, בטוחה שתהיי נהדרת כהרגלך".