גאולה אבן פורשת מהגשת המהדורה המרכזית של 'כאן'

גאולה אבן, אשתו של השר לשעבר גדעון סער, הצפוי להתמודד על מקום ברשימת הליכוד בבחירות הקרובות, הודיעה בתום המהדורה הערב כי היא פורשת מהגשת המהדורה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/18 21:32 טז בטבת התשעט

גאולה אבן פורשת מהגשת המהדורה המרכזית של 'כאן'
גאולה אבן סער, צילום: צילום מסך - כאן 11

הבחירות מתחילות להכות גלים. גאולה אבן-סער, מגישת החדשות של תאגיד 'כאן' מיום הקמתו, ולפני כן מגישה ועיתונאית ברשות השידור, מהפנים המוכרות ביותר לצופי הטלוויזיה בארץ, הודיעה הערב (ב') כי היא מפסיקה להגיש את המהדורה. 

הפרידה של גאולה אבן-סער מהגשת המהדורה: https://youtu.be/-qpSJBdkK_E

אבן-סער היא אשתו של השר לשעבר גדעון סער, שבמהלך כהונת הכנסת הקודמת הודיע על 'פסק זמן' מן החיים הפוליטיים, וכעת הוא צפוי להתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת בבחירות הקרובות. סער נחשב לאחד מבכירי הליכוד, ולמועמד פוטנציאלי לרשת את ראש הממשלה נתניהו בבוא העת. לאחרונה, ניסה ראש הממשלה להעביר את 'חוק גדעון סער', אשר ימנע מהנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על חבר כנסת שאיננו יו"ר הסיעה, מחשש שסער והנשיא ריבלין יעשו יד אחת להדיח אותו. 

גאולה אבן-סער לא ציינה את הסיבה בגללה היא פורשת מהגשת המהדורה, אך ניתן להניח כי הסיבה היא חזרתו הקרבה של בעלה לחיים הפוליטיים, והעובדה כי היא צפויה להימצא בניגוד אינטרסים בבואה לסקר את פעילותו. סער עצמו הגיב בציוץ בטוויטר וכתב "״רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כלנה״. אוהב אותך וגאה בך, גאולה!"