אביב אלוש פרקטי: "לא צריך הפגנות או דגלים מוארים על בניינים"

השחקן אביב אלוש שחקן ופרזנטור מוערך, ממשיך לשתף את העוקבים שלו בגישה חיובית למצבים קשים בעולם. בפוסט באינסטגרם התייחס למצב בעולם וכתב "לחזור להיות אנחנו - עם ישראל באהבת ישראל עם תורת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/22 17:48 כח באדר א'

אביב אלוש פרקטי: "לא צריך הפגנות או דגלים מוארים על בניינים"
צילום: Flash90

השחק אביב אלוש, שנמצא בעיצומו של הליך התקרבות לדת, כבר  שומר שבת, מניח תפילין ואף שוקל לשמור נגיעה, כשנשאל על שמירת נידה ענה אלוש "מדובר בסטארט-אפ! זה שומר את התשוקה בין בני זוג, שבועיים, מייצר געגוע. מייצר ריחוק כדי להתקרב". 

כדי לחולל שינוי בעולם לא צריך דגלים מוארים או הפגנות 

בפוסט באינסטגרם שכתב לרגל המצב המתוח בעולם והמלחמה באירופה, התייחס אלוש לתפקיד החשוב של עם ישראל בהבאת שלום לעולם: "יש לנו פה תפקיד חשוב, וכדי להצליח לחולל שינוי אמיתי ולהביא שלום בעולם, זה בטח לא על ידי הפגנות או דגלים מוארים על בנייני,  אז מה כן יעזור? - פשוט, לחזור להיות אנחנו - עם ישראל באהבת ישראל עם תורת ישראל"

לפוסט המלא שכתב אביב אלוש 

" "אמת מארץ תצמח"

עם כל הקושי שיש לנו, לראות ולהבין את ה- א מ ת, אפשר להגיד שכבר הגענו לשלב שאנחנו מקבלים עזרה בלראות אותה. היא צומחת לנגד עינינו בכל מיני דרכים וצורות וככל שנקדים להידבק אליה, לאהוב אותה, לדבר אותה ולשיר אותה... אנחנו נחסוך מעצמנו ומהעולם הרבה מאוד סבל.

 

אלוש: לחזור להיות אנחנו, עם ישראל באהבת ישראל עם תורת ישראל

 

"יש לנו פה תפקיד חשוב... וכדי להצליח לחולל שינוי אמיתי ולהביא שלום בעולם זה בטח לא על ידי הפגנות או דגלים מוארים על בניינים... אז מה כן יעזור? - פשוט! לחזור להיות אנחנו - עם ישראל באהבת ישראל עם תורת ישראל."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן