אביב אלוש משתף על שמירת הנידה: "מדובר בסטארט אפ"

השחקן והיוצר אביב אלוש בריאיון עומק חושף על מצבו הרוחני, ועל השינוי שהתרחש אצלו בעקבות התשובה. התבודדויות, הפסקה של סצינות לא צנועות ועל שמירת הנידה שלו ושל אשתו: "זה שומר את התשוקה בין בני זוג, שבועיים, מייצר געגוע. ריחוק כדי להתקרב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/21 08:09 יז בכסלו התשפב

אביב אלוש משתף על שמירת הנידה: "מדובר בסטארט אפ"
אביב אלוש, צילום: פלאש 90

השחקן, המנחה והזמר אביב אלוש התראיין בסוף השבוע האחרון ל"חדשות 12". הכוכב שיתף על האיזון בין קריירת משחק וההשתתפות בתעשיית הבידור הישראלית לבין תהליך התשובה שלו והשאיפה לרוחניות. בתחילה אלוש שיתף על החשיבות שהוא רואה בשמירה על הנפש בתעשיית הבידור.

״לא רוצה לחיות ככה. אני רוצה לשרוד את החיים האלה ואת הקריירה שלי שפוי ונעים, כשאף אחד לא מאיים עליי ואני לא מאיים על אף אחד. לא במאי, ולא מלהקת ולא חברת הפקה ולא אף אחד. יש אחד שאני תלוי בו, והוא יושב שם למעלה וזהו״.

"אני מסרב להרבה מאוד כסף"

אלוש שיתף על שמירת הנידה שלו ושל רעייתו. "מדובר בסטארט-אפ! זה שומר את התשוקה בין בני זוג, שבועיים, מייצר געגוע. מייצר ריחוק כדי להתקרב״. אלוש התייחס גם לסירוב שלו להפקות שבהם יש סצינות לא צנועות, ואמר שהוא מסרב להרבה כסף, העיקר כדי לעשות את הדברים כפי שהוא מאמין בהם.

השחקן תיאר ברגש את התפילה והקשר שלו לריבונו של עולם ״כשאני מגיע להתבודדויות, זה נטו בתפילה יוצא לי כזה פעם ביומיים לבוא לפה, היו לי פה כמה התבודדויות חזקות. זה טוב מכל פסיכולוג, אני מדבר עם הבורא, מדבר איתו ממש. מדבר איתו בקול. אני יכול פתאום לבכות, ושנייה אחר כך אני יכול לרקוד פה ולצרוח את העולמות״.

השבוע יצא השיר החדש שלו "יש ימים", שבו הוא מסכם את התהליך שעבר ואת הניסיון לאזן בין קודש לחול.