הקונדיטורית המצליחה בהחלטה מפתיעה: "חשוב לי לא להכשיל"

אור שפיץ, שפרצה לראשונה בתכנית האפייה "בייק אוף" והפכה לאושיית רשת עם מאות אלפי עוקבים, הפתיעה את עוקביה כשהודיעה על סגירת הקונדיטוריה שלה לאורך כל חג הפסח

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/23 17:32 ו בניסן התשפג

הקונדיטורית המצליחה בהחלטה מפתיעה: "חשוב לי לא להכשיל"
צילום: shutterstock

אור שפיץ פרצה לחיינו בתכנית האפייה "בייק אוף" ששודרה בקשת 12, והפכה לכוכבת רשת ולקונדיטורית מוכרת. מאז סיום התכנית היא החלה לפרסם סרטוני בישול ואפייה שהגיעו לעשרות אלפי צפיות, והיא החליטה לקחת את האהבה לאפייה צעד קדימה ולהקים את המותג "אור שפיץ". הקונדיטוריה שפתחה, או כפי שהיא מכנה אותה, "בייקרי", הפכה לאחד מהמקומות הפופולריים והאהובים ביותר בתל אביב.

אור שפיץ מפתיעה: "השנה החלטתי לא לפתוח בפסח"

בשנה שעברה הקונדיטורית הצעירה פתחה את הקונדיטוריה לאורך כל חג הפסח, עם מוצרים כשרים ללא גלוטן. השנה היא הפתיעה את הלקוחות שלה עם הודעה דרמטית, והודיעה שהמקום ייסגר בכל תקופת החג. "השנה החלטתי לא לפתוח בפסח", שיתפה את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם.

שפיץ הסבירה כי בכל שנה היא מגיעה לליל הסדר עייפה ומותשת מכל הנקיונות, וזה עוד לפני שהחלה לעבוד בחג עצמו. "כל כך חשוב לי לא להכשיל אף אחד ושהכל יהיה הכי מדויק", האושייה הסבירה מדוע היא נאלצת לעבוד כל כך קשה. למרות הבחירה לסגור במהלך החג, הקונדיטורית מזכירה כי המאפייה תהיה פתוחה ללקוחות בכל השבוע שלפניו.