מטבח רפאים: המסעדה הכשרה בתל אביב שלא מקבלת קהל

סניף חדש של רשת ההמבורגרים BBB בתל אביב מציע תפריט תחת פיקוח רבני צהר ומציע שירותי משלוחים לתושבי הסביבה. אין מלצרים או מקומות ישיבה. הטרנד נולד כתוצאה מהביקוש ההולך וגובר למשלוחי אוכל

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 27/10/21 10:25 כא בחשון התשפב

מטבח רפאים: המסעדה הכשרה בתל אביב שלא מקבלת קהל
צילום: נתנאל ישראל

אתם מגיעים למסעדה שאין בה מלצרים, אין מקומות ישיבה וגם העיצוב לא מזמין ולא נועד לקבלת קהל. כך נראה הסניף הראשון מסוגו של רשת BBB ברחוב ריב"ל 20 בתל אביב, המתבסס על קונספט ייחודי הנקרא "מטבח רפאים" ומספק שירותי איסוף עצמי ומשלוחים לתושבי תל אביב, בני ברק, גבעתיים, יפו והסביבה.

הסניף, המציע תפריט תחת פיקוח רבני צוהר, אינו מקבל קהל, ולכן אין  צורך בהשקעה גדולה, בשיפוץ הנכס והפיכתו למסעדה המספקת גם חוויה ואווירה. בהיעדר הצורך בהשקעות עתירות ממון במטבחי רפאים, נפתחת ההזדמנות למיקוד ביצירת רווחיות ובמתן שירות משלוחים מקצועי, מהיר ויעיל. 

צילום: אדיר הנדי

טרנד מטבחי הרפאים נולד כתוצאה מהביקוש ההולך וגובר למשלוחי אוכל, ובהמשך ישיר להופעות עשרות אפליקציות להזמנת אוכל, שהציגו חברות שליחויות כשירות, המאפשר למסעדנים לספק משלוח במהירות מבלי לבנות מערך משלוחים בתוך המסעדה.  בארצות הברית נוצר במהלך הקורונה הטרנד Kitchen to Sofa - מהמטבח ישר לספה בבית. יש המכנים את שירות זה גם "מטבח ענן", "מסעדה באפלה" או "מסעדה וירטואלית".

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB, סיפרה כי הקורונה הביאה לשינוי בהתנהגות הצרכן. "שוק ההסעדה נתקל בדרישה הולכת וגוברת לשירותי משלוחים וטייק אווי, בכל הארץ. זיהינו הזדמנות עסקית, המאפשרת לנו להרחיב את אזורי המשלוחים שלנו, להציע מנות כשרות לקהל המעוניין בהן, ולחסוך בתקורות רבות, שכן בקונספט מטבחי הרפאים, לא מוקמות מסעדות בפועל. רשת BBB  מובילה את הטרנד החדש אשר התפתח ביתר שאת בשנתיים האחרונות, במסגרתו מסעדות מספקות שירותי משלוחים, ללא מסעדה פיזית, אלא רק עם מטבח פעיל". 

 

 

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן