רעבים? טיקטוק תפתח מסעדות משלוחים למתכונים ויראליים

אתם רעבים, על הספה, גוללים את הטיקטוק, ופתאום קופץ לכם מתכון שנראה מפתה אלא שאין לכם כוח לקום להכין אותו. יוזמה חדשה של טיקטוק תסדר אתכם ותרגיע את הקיבה המקרקרת שלכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/21 14:01 טו בטבת התשפב

רעבים? טיקטוק תפתח מסעדות משלוחים למתכונים ויראליים
פסטת טיקטוק, צילום: shutterstock

אם אי פעם ראית סרטון ויראלי בטיקטוק שמראה מתכון טעים להפליא, אולי בקרוב תוכל לנסות את המנה מבלי שתצטרך להכין אותה בעצמך. החל ממרץ, הפלטפורמה פותחת מאות "מטבחי טיקטוק" שישלחו אליכם את האוכל הוויראלי.

צילום: shutterstock

בטיקטוק משתפים פעולה עם Virtual Dining Concepts כדי ליצור את מסעדות המשלוחים. הם יתחילו עם כ-300 מיקומים ומתכננים להתרחב ליותר מ-1,000 עד סוף 2022. התפריט של המטבח ישתנה על בסיס רבעוני ויכלול כמה ממגמות האוכל הגדולות של הפלטפורמה. מנת המנות הראשונית כוללת פסטה פטה אפויה (שלפי גוגל הייתה המנה הכי מבוקשת של 2021), סמאש המבורגר וצ'יפס פסטה.

טיקטוק אומרת שהיא תעניק חלק הרווחים שלה מהמיזם ליוצרי המתכונים, כמו גם ליוצרי אוכל מתפתחים בפלטפורמה. עם זאת, השירות לא הבהיר כיצד יקבע את היוצרים האמיתיים של המנות. השירות צפוי להיות זמין בינתיים בארצות הברית כבר בחודש מרץ הקרוב.

מתכון לפסטה שעלה בטיקטוק מוקדם יותר השנה גרף עשרה מיליון צפיות, מעל 100 אלף לייקים ויותר מ-50 אלף שיתופים לסרטון הכנה פשוט. מה גרם לויראליות שלו? צורת ההכנה המיוחדת והפשוטה גם יחד, הביאה מיליונים לצפות ולהגיב לסרטון. בפינלנד הסרטון הפך כל כך פופלארי שכל גבינות הפטה אזלו מהמדפים.