ויראלי לא תאמינו מה אפשר לעשות עם פסטה: המתכון ששבר את הרשת

תשעת הימים בעיצומם, וכולם מחפשים דרך לגוון את הארוחות מאז שלא ניתן לאכול בשר. בטיק טוק עלו על המצאה חדשה "צ'יפס-פסטה", מתכון ששבר את הרשת לחטיף ממכר שלוקח את הביסלי בהליכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/21 15:46 ד באב התשפא

לא תאמינו מה אפשר לעשות עם פסטה: המתכון ששבר את הרשת
צילום: shutterstock

היום (ג') ד' באב, רבים ברחבי ישראל נוהגים שלא לאכול בשר במהלך השבוע שקודם לתשעה באב, והאתגר למצוא מתכונים חדשים הופך לקשה. אחת המנות הפופולריות בימים אלה היא הפסטה, אך כמה ניתן לגוון בין רוטב רוזה לאלפרדו, ולהיות מקורי הופך להיות קשה במיוחד. במקרה כזה ניתן למצוא פתרונות דווקא בטיק טוק.

במתכון חדש ששבר את הרשת, הכירו את ה"צ'יפס-פסטה", דרך חדשה ומיוחדת להפוך את הפסטה לחטיף שלא תוכלו להפסיק לנשנש. המתכון כולל בישול פסטה, ואז לתבל אותה בתבלינים, כמו שום ואורגנו, ומעל הכל לגרד גבינת פרמז'ן. לאחר מכן מטגנים הכל במכשיר האייר-פרייר, אם יש לכם ואם לא ניתן לטגן כרגיל בשמן. התוצאה היא כשם המוצר צ'יפס-פסטה קריספי וטעים ביותר.

אין מדובר במתכון פסטה ראשון ששובר את הרשת, לפני ארבעה חודשים היה זה מתכון לרוטב פסטה לטבחים מתחילים ועצלנים. מדובר ברוטב המורכב מעגבניות שרי וגבינת פטה שהפך ללהיט, מה גרם לויראליות שלו? צורת ההכנה המיוחדת והפשוטה גם יחד, הביאה מיליונים לצפות ולהגיב לסרטון. בפינלנד הסרטון הפך כל כך פופלארי שכל גבינות הפטה אזלו מהמדפים.