הרב אליהו: מציע לרב שיינברג להפסיק לאיים על אנשים

הרב שמואל אליהו מגיב לפרסומים על אודות הסוהרים הטוענים כי הרב שיינברג מאיים עליהם בקללות. הרב אליהו הוסיף עוד ואמר "לא מאמין שמישהו בשמים מתייחס לקללות שלו. זה כבר לא עובד"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/07/15 11:35 ד באב התשעה

הרב אליהו: מציע לרב שיינברג להפסיק לאיים על אנשים
Shutterstock, צילום: Shutterstock

"אנחנו מציעים לו להפסיק לאיים על אנשים. זה כבר לא עובד", אומר הרב שמואל אליהו בהתייחסו לטענות סוהרים כי הרב עזרא שיינברג מאיים עליהם בקללות.

בגלי צה"ל התפרסמו הבוקר (ב') טענות של סוהרים המתלוננים כי הרב שיינברג מאיים עליהם בהטלת קללות וכישופים. על פי הטענות, הרב רושם את שמותיהם כפי שכתובים על התגים שלהם על פסקאות נייר ומודיע שהמטרה היא לצורך הטלת הכישופים. עוד נטען כי סוהרים מאמינים ודתיים נמנעים ככל האפשר לבוא עמו במגע.

"אנחנו מציעים לו להפסיק לאיים על אנשים. זה כבר לא עובד. אני לא מאמין שמישהו בשמים מתייחס לקללות שלו. ומציע לסוהרים לא לפחד ממנו" מסר בתגובה הרב אליהו לרב אסייג, רב שירות בתי הסוהר בכלא צלמון. לדבריו, הסוהרים עושים דווקא מצווה כשהם שומרים על האיש הזה בין סורג ובריח: "יש פסוק שאומר: "וַיַּהֲפֹךְ ה' אֱלֹהֶיךָ לְּךָ אֶת הַקְּלָלָה לִבְרָכָה כִּי אֲהֵבְךָ ה' אֱלֹהֶיךָ". הקללות שלו הופכות לברכות.

הרב אליהו הוסיף ואמר כי "סוהר שבכל זאת חושש, מוזמן לשלוח את שמו (שם פרטי ושם אמא). בסמס למספר 0585200020 ואנחנו נברך את כולם הערב בהילולת האר"י הקדוש ליד הציון שלו". הערב תועבר ההילולה בשידור חי ב'כיפה'.