פצוע קשה בפיגוע זריקת אבנים סמוך לכרמי צור

ידעיה שרחטון נפגע מאבן שיודה לעבר מכוניתו בכפר בית אומר סמוך לכרמי צור. ח"כ אורית סטרוק: "עוד קרבן של אי-מימוש החלטות קבינט, החלטות שנועדו לייצר הרתעה ולמנוע פיגועים ביהודה ושומרון"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 24/08/14 15:14 כח באב התשעד

פצוע קשה בפיגוע זריקת אבנים סמוך לכרמי צור
דוברות הר חברון, צילום: דוברות הר חברון

פצוע קשה בפיגוע זריקת אבנים סמוך לכרמי צור אמש (מוצאי שבת). לאחר צאת השבת חזרו ידעיה שרחטון, אישתו הדסה וביתם בת השנה ניצן, מביקור אצל הוריהם בירושלים לכיוון ביתם שבמושב בית יתיר שבהר חברון.

סמוך לכפר בית אומר, ליד היישוב כרמי צור, נזרקה לעברם אבן שחדרה מבעד לשמשה הקדמית של הרכב ופגעה בידעיה שנהג.

ידעיה איבד שליטה ברכב אך הצליח להפנות את הרכב לעבר מעקה הבטיחון. לאחר מכן הרכב התהפך. האם והבת יצאו מהרכב ללא פגיעה פיזית, והדסה, אחות במקצועה, החלה בטיפול בבעלה תוך הזעקת כוחות ההצלה למקום. הפצוע פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מפגיעת ראש, מורדם ומונשם.

מאז תחילת מבצע צוק איתן טרור האבנים ואירועי הפח"ע בהר חברון ובאזור יו"ש כולו התגברו באופן משמעותי. מדי יום ישנם פגיעות בגוף וברכוש מזריקות אבנים ובקבוקי תבערה.

ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי: "טרור האבנים הוא בלתי נסבל. לא בפעם הראשונה הוכח כי האבנים מסוכנות בדיוק כמו ירי או רקטה. העברתי למפקדי צה"ל את המסר כי צה״ל צריך לדאוג כי לכל אזרח תהיה היכולת ליסוע ולהגיע לביתו בשלום ולנקוט לשם כך בכל האמצעים. כל מחבל המיידה אבנים על מנת להרוג צריך לדעת כי דמו בראשו.

חברת הכנסת אורית סטרוק, תושבת חברון אשר נוסעת בכביש מדי יום בדרכה לביתה הגיבה על הדברים ואמרה שמדובר בעוד קרבן של אי-מימוש החלטות קבינט, החלטות שנועדו לייצר הרתעה ולמנוע פיגועים ביהודה ושומרון: ידעיה שרחטון תושב יתירשוכב עכשיו מורדם ומונשם בביה"ח הדסה עין כרם. למה לא מבצעים את מה שכבר הוחלט?? וכמה אנשים יקרים ישלמו את המחיר על כך??”.