הרב משה לוינגר נפצע כתוצאה מזריקת אבנים על רכבו

הרב משה לוינגר, אבי היישוב היהודי בחברון וממייסדי גוש אמונים נפצע באורח קל כתוצאה מיידוי אבנים סמוך לכרמי צור. בנו, ראש מועצת קרית ארבע מלאכי לוינגר: "למצות הדין עם המתפרעים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 15/08/14 16:46 יט באב התשעד

הרב משה לוינגר נפצע כתוצאה מזריקת אבנים על רכבו
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הרב משה לוינגר (79), אבי היישוב היהודי בחברון, ממייסדי ומנהיגי גוש אמונים ומועצת יש"ע בעבר נפצע לפני כשעה קלה באורח קל בסנטרו ובמצחו כתוצאה מזריקת אבנים על רכבו סמוך לכרמי צור, ופונה לטיפול במוקד הרפואי בקרית ארבע.

לוינגר, מלווה בנהגו הצמוד היה בדרך לביתו בחברון, כאשר במהלך הנסיעה על ציר 60 בסמוך לכרמי צור חבורה של ערבים מחברון גרמה את מכוניתו באבנים. כאמור, כתוצאה מכך רוסקו שני החלונות הקדמיים של מושב הנהג ושל לוינגר עצמו, בנוסף לרכבים נוספים שספגו אבנים ונפגעו על אותו הציר.

(צילום: דוברות קרית ארבע)

בנו של לוינגר, וראש מועצת קריית ארבע חברון מלאכי לוינגר: "הטרור מרים ראשו ומעז לתקוף יהודים ללא אבחנה בכל עיר ויישוב בארץ. חשוב שאותם מפגעים ומרצחים יידעו כי כל אבן כזו רק מעמיקה את השורשים שלנו כאן בארץ אבותינו, וכל מכה נוטעת מסמרות המחזקים את עמידתנו ואחיזתנו בארץ. באורח נס מדובר הפעם בפציעה קלה, אך אין צורך להרחיב על הסכנות הטמונות בזריקת אבן תוך כדי נסיעה, ולפיכך אני קורא לכוחות הביטחון לפעול ביד קשה ביותר כנגד המתפרעים ולמצות עימם את מלוא חומרת הדין".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן