שדרות: אלון דוידי ניצח את הקרב על ראשות העיר

דוידי זכה לתמיכה רחבה של הגרעין התורני המקומי והוא חגג הערב עם תומכיו. "זהו יום חג לתושבי שדרות שרוצים שינוי והצביעו באלפים - הניצחון הוא שלהם", אמר דוידי

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 23/10/13 01:25 יט בחשון התשעד

שדרות: אלון דוידי ניצח את הקרב על ראשות העיר

אלון דוידי, המועמד מטעם ”הליכוד“, ”הבית היהודי“ ו“העבודה“ לראשות שדרות, ניצח הלילה את הקרב על ראשות העיר.

דוידי זכה לתמיכה רחבה של הגרעין התורני המקומי והוא חגג הערב עם תומכיו. ”זהו יום חג לתושבי שדרות שרוצים שינוי והצביעו באלפים, בכוונתי לעבוד יחד עם התושבים כי הניצחון הגדול הוא שלהם“, אמר דוידי.

בנט שוחח עם דוידי ואמר כי ”הציונות הדתית עשתה הלילה היסטוריה בשדרות. בן הציונות הדתית אלון דוידי שניצח הערב יצעיד את שדרות למקומות שמגיע לתושביה להגיע אליהם. הבית היהודי שתמך בדוידי יחד עם הליכוד יתמוך בשדרות ובפריפריה כולה, גם בהמשך הדרך. זוהי בשורה חשובה לעם ישראל כולו“.

השר אריאל אמר הערב כי ”הבית היהודי נפתחת לקהלים חדשים גם בבחירות המקומיות. חלק ניכר מרשימות הבית היהודי חיזקו את כוחם. זהו הישג משמעותי לציונות הדתית שלוקחת אחריות על כלל המדינה ומציבה יד חזקה על הגה השלטון. אני בטוח שהנציגים המצוינים שלנו יוכיחו את האיכות המיוחדת שלהם לאורך כל הקדנציה ובפעם הבאה נהיה עוד יותר גדולים. משהו חדש התחיל היום גם ברשויות המקומיות“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן